Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest verktøy
Skrevet

Har hatt dårlig råd i lang tid, og ikke brydd meg mye med utseendet.

Nå har jeg akkurat fått en del penger og tenker å gjøre en liten makeover på meg selv.

Hva er deres beste investeringstips?

Dette blir overfladisk, men bare kjør på:)

Jeg vil ikke gjøre plastiske inngrep men kan godt bruke penger på div vidundermidler som gode hårkurer, masker, mascara, leppeforstørrer, kremer osv.

Hva er dine beste produkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej,

Vad gäller din hudvård rek. jag att du investerar i medicinska hudvårdsprodukter, vilka märken jag ofta förespråkar kan du läsa om på min blogg.

Sedan är det jätteskönt att beställa några djuprengörande ansiktsbehandlingar med vapazoon och portömning så du har en god grund att utgå ifrån. Därefter kanske du vill nå perfektion genom ex ipl-eller andra typer av laser/ljusbehandlingar för att få perfekt hy. Även några microdermabrasion/hudslipning gör huden mycket vältextuerad.

Sedan skulle ju jag shoppa passande kläder!

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet
Även några microdermabrasion/hudslipning gör huden mycket vältextuerad.

Hudsliping ville jeg nok ventet med til høsten siden huden helst ikke bør utsettes for sol noen uker etterpå :)

Skrevet

Exakt, men du ska å andra sidan inte göra någon mekanisk /laseråtgärd på huden om du är soldyrkare. Är du inte det, går det bra att göra dessa behandlingar nu på sommaren och givetvis alltid ha hög spf.

Däremot ska du helt avvakta syrabehandlingar och att själv ev börja med syrainnehållandeprodukter tills i höst.

Själv tar jag för givet att man använder hög spf året runt och inte i onödan någon gång, vistas i stark sol. Den dagliga strålningen och mer därtill får vi i oss utan att ligga och steka.

Jag får panik då jag på förmiddagarna tvingas att i stark sol gå bort till dagis med tösen och sedan hem igen, speciellt som strålningen är skyhög nu. Trots att jag vid den här värmeböljan brukar spf 41 - 50+.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...