Gå til innhold

One Tree Hill - sesong 6

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tessa_*
Skrevet

Noen som vet om/når denne kommer på norske tv-skjermer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chrissy82
Skrevet

De holder fortsatt på med sesong 5 på tv.. så spørs om det blir i år..

• 1 måned senere...
Skrevet

Premieren på OTH i USA er mandag 9.September, men når tvnorge skal sende denne fantastiske serien vet jeg ikke. Håper det blir snart!

Skrevet

Feil. One Tree Hill har premiere i USA i kveld, og er da klar for nedlasting i natt/morgen :lur:

Gjest Chrissy82
Skrevet

Da begynner det sikkert ikke før til neste år her i Norge. BU!!!!!

Gjest TittTitt
Skrevet
Feil. One Tree Hill har premiere i USA i kveld, og er da klar for nedlasting i natt/morgen :lur:

Å herreguuud!!!! Deilig!:):) Elsker denne serien.. Ska løøøpe å sjekke nedlastningen nooo =)

Gjest TittTitt
Skrevet

Åh herregud.. Den holder på å laste ned.. Gjett om jeg ska lage kakao og koooooose meg med ekstra mye kremtopp!! *spent* :popcorn:

Skrevet

Hvordan klarte du å laste den ned kl 23 i går kveld? Den sendes jo ikke i USA før 8-9 på kvelden, og de ligger jo 6 timer før oss..

Jeg driver og laster ned nå hvertfall, det går aaalt for sakte :fnise:

Gjest TittTitt
Skrevet
Hvordan klarte du å laste den ned kl 23 i går kveld? Den sendes jo ikke i USA før 8-9 på kvelden, og de ligger jo 6 timer før oss..

Jeg driver og laster ned nå hvertfall, det går aaalt for sakte :fnise:

Nei jeg vet ikke hvordan jeg klarte det.. Jeg bare gjorde det :fnise:

Denne serien er virkelig en jeg skal kjøpe! Den begynner å bli billig å kjøpe, jeg har ventet en god stund, for jeg gidd kke kjøpe de for 500 kr stk :P Elsker den, og den setter sånn spor inni meg :o)

Skrevet

Jeg har sett 1.episoden nå i sesong 6, den var bra!

Skrevet

Har du sett episoden da? Jeg måtte skynde meg å se episoden før jeg skulle på jobb. :fnise:

Den svarte opp til forventningene mine hvertfall!

:popcorn:

Gjest TittTitt
Skrevet
Har du sett episoden da? Jeg måtte skynde meg å se episoden før jeg skulle på jobb. :fnise:

Den svarte opp til forventningene mine hvertfall!

:popcorn:

Neei, jeg ska se den senere i dag.. Herregud jeg gleder meg!!!! Er sååååååå spent på hvem Lucas ringte til.. Wiii.. Jeg håååper det var Peyton, eller hvordan naavnet skrives.. Tror ikke jeg skal tørre å lese mer her før etter jeg jeg sett episoden.. Redd dere skal sladre :gjeiper:

Skrevet

Jeg vil gjerne ha noen spoilers, da jeg tviler på at jeg får fulgt noe særlig med på OTH den kommende sesongen og hater å vente.

Spoilers please:)

Skrevet
Jeg vil gjerne ha noen spoilers, da jeg tviler på at jeg får fulgt noe særlig med på OTH den kommende sesongen og hater å vente.

Spoilers please:)

Hehe, siden jeg er ny på forumet, så vet jeg ikke hvordan man skriver spoilere :sjenert:

Men kan jo starte ny tråd for oss som laster ned hvor du kan følge med :jepp:

Jeg elsker nemlig å fortelle hva som skjer :fnise:

Skrevet
Hehe, siden jeg er ny på forumet, så vet jeg ikke hvordan man skriver spoilere :sjenert:

Men kan jo starte ny tråd for oss som laster ned hvor du kan følge med :jepp:

Jeg elsker nemlig å fortelle hva som skjer :fnise:

Legg gjerne inn en ny tråd med spoilere til OTH. Det synes jeg hadde vært strålende!

Tusen takk Angelica!

Skrevet

Da gjør jeg det! :)

Det er bare hyggelig vet du! Stay tuned ;)

Gjest TittTitt
Skrevet

Åh herregud.. *hulk hulk hulk* Jeg måtte bare inn å skrive før jeg ser videre. PEYTON som kom!!!!!!!!!!! Åååååh.. *gråte-gråte-gråte* Herregud!! *smelt*

Skrevet

På www.surfthechannel.com

Kan man se den! Gratis og man trenger ikke laste ned heller! :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...