Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er en gutt/mann på 33 år, har vært singel noen år etter ett langvarig samboerskap. Har ikke hatt noen forhold disse årene, har hatt noen "opplegg", men ikke noe seriøst og har ikke møtt noen som har interessert meg nevneverdig heller.

Men nå har jeg møtt en jente som bare får meg til å bli helt tullerusk! Hun har alt jeg ser etter hos en kjæreste og i tillegg ser hun fantastisk vakker ut! Føler jeg blir helt tussete rundt henne, men prøver å ta meg sammen da. Men siden jeg er helt ute av dette date greiene så trenger jeg hjelp av dere jenter! Hva skal jeg gjøre? Når kan jeg ringe? Hvordan skal jeg gå frem? Er livredd for å fucke opp alt sammen, men typisk meg så er det det jeg gjør.

Har akkurat kommet hjem etter vår første "ordentlige" date, har truffet henne flere ganger, men da sammen med andre på fest, byen ol. Men tok mote til meg her en dag og inviterte henne ut og hun sa ja. Så i dag har vi vært ute å spist og tuslet en tur i byen. Var helt på nett fra første sekund og føler vi prater godt og har mange like verdier og interesser... Hadde ikke lyst til å dra hjem, og følte ikke hun heller hadde det travelt med å komme seg hjem. Er det tiet om jeg sender henne en melding og takker for en hyggelig kveld? Kan jeg isåfall si at jeg vil møte henne igjen? Når kan jeg evetnuelt invitere henne på noe igjen?? Sukk, vil ikke virke masete eller desperat, men vil bare sette av hele uken til henne.. hehe

Det som er litt dritt er at hun har ikke vært singel så lenge da... sukk

Men er det noen kloke jenter der som kan gi meg noen tips så jeg ikke driter meg ut??

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Så fint at du har møtt en du liker så godt! Jeg synes godt du kan sende en sms og takke for en hyggelig kveld, og kanskje si at det frister til gjentagelse. Så får du jo se hva hun svarer da. Og så tar du det derfra. Selv om det er vanskelig, så prøv å ta det litt med ro, og ikke gå for fort fram. Gi henne komplimenter (jenter elsker det!) for ting du liker med henne, når det faller seg naturlig. Si f.eks at hun er så god å snakke med, har pent hår, pene øyne, at hun kler den og den blusen o.s.v Men ikke overdriv. Prøv å tenke på dagen i dag, når dere møtes, og nyt det. Ikke tenk så innmari langt fram i tid. Vær litt "laid back" og la henne få lov å vise hvem hun er. Forelskelse gjør som kjent blind, og det kan av mange grunner være lurt å ta ting med ro. Liker hun deg, mister du henne ikke av den grunn. Heller tvert om! Legg vekt på å være ærlig og å være deg selv, og ikke fall for fristelsen til å prøve å gjøre deg selv til noe du TROR hun vil like. Det lønner seg alltid i det lange løp.

Send sms, takk for en hyggelig kveld, og si at du kunne tenke deg å gjenta det. Kanskje be henne på en middag hjemme hos deg?

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...