Bomullstrusa Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Rådvill her nå. Hva gir man i 30-årsgave til en gutt/mann?? Runddag og greier jo. Det må nevnes at forholdet vårt går mot slutten, eller nesten er over allerede, så jeg vil ikke bruke like mye penger som jeg normalt ville gjort. Hadde vi hatt det supert og skulle fortsette sammen, hadde jeg ikke nølt med å bruker tusenlapper, men nå vet jeg ikke helt.. Vi er ikke uvenner eller krangler på noen måte, men har funnet ut at det ikke er oss. Bor sammen ennå. Han sier han ønsker seg klær, men det får han alltid.. Runddag nå. Hjelp! Raske svar? JA!
Bomullstrusa Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Hmmm, gode forslag, men er det personlig nok? Aldri gitt noen kjæreste runddags-gave jeg..
Gjest Dallandra Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Tja, min kjære fikk en jaktkniv til 1000 kr i 30-årsgave av meg, og vi giftet oss noen mnd senere. Han hadde ingen ordentlig jaktkniv og jeg visste han aldri ville kjøpe seg en så dyr kniv selv. Vi hadde også sett på den kniven sammen tidligere. Han ble veldig glad for kniven og tar fortsatt godt vare på den, snart 7 år senere.
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Selv synes jeg bøker er en utmerket gave i de fleste anledninger. Finnes mye utmerket ny både norsk og utenlands skjønnlitteratur for tiden. Koster også godt under de 1000-lappene du ikke vil bruke. Om forholdet så og si er over, burde vel det holde.
Bomullstrusa Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2008 En ordentlig kniv høres ikke dumt ut altså.. Hvor kjøper jeg det? Gullsmed-forretninger? Bøker kunne jeg nok ha kjøpt, hadde han bare lest dem... Elsker bøker selv, men hans blir bare stående i hylla. (Tar gjerne imot flere tips også).
Gjest Dallandra Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Jaktkniver selges i sportsbutikker. Jo større butikk, jo bedre utvalg. Gullsmedforretninger selger nok kun bunadskniver, vil jeg tro?
Bomullstrusa Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. juli 2008 Mulig det Aner egentlig ikke.. Har bare sett at de har små og større kniver der. Får titte innom en sportsbutikk da Tusen takk for tips og svar forresten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå