Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som kan anbefale på det VARMESTE Glo minerals foundation og solpudderet???

Er snart tom for I.D å vurderer å prøve noe nytt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale foundationen, den pressede. Prøvde I.D først, men var ikke helt fornøyd. GloMinerals fungerer mye bedre for meg!

Solpudderet har jeg ikke vent meg helt til enda, etter å kun ha brukt Bodyshops kuler tidligere.

Skrevet

Solpudderet fra GloMinerals er helt klart å anbefale! Kan ikke klare meg en dag uten det :) Bruker Sunkiss

Gjest Pupsilure
Skrevet

Jeg kan på det varmeste anbefale begge to. Har brukt det i mange år nå, og er 100 % fornøyd. Kunne ikke tenkt meg å bytte til noe annet.

Skrevet

Jeg bruker presset foundation fra Glo, og er kjempefornøyd :) Kjøpt over e-bay til en brøkdel av prisen her hjemme.

Er det noen som vet om det er shimmer i solpudderet derfra? men solpudderet er vel kanskje ikke presset?

Skrevet

Tenker også å bytte til Glo. Hvor bestiller jeg det på nett?

Skrevet

Säkrast och mycket billigt här:

www.skin-etc.com

Detta är en amerikansk hudvårdsshopp som drivs av Hudläkare och Plastikkirurger vilka säljer ca 100-talet medicinska hudvårdsmärken samt Glo Minerals och Jane Irdela mineralfoundation.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

Jeg kjøper alt mitt på Ebay, men www.beautybasket.no har mye. Den er jo norsk også så slipper du å tenke på toll :)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Er Glo dyrt på beautybasket? foundation og lignende?

Skrevet

Er det solfaktor i den pressede foundationen? Og noen som vet pris i salong? Best å ikke ta noen sjangser og blingse på farge om jeg bestiller fra nett første gang;)

Skrevet
Er Glo dyrt på beautybasket? foundation og lignende?

?! Er det ikke bare å gå inn på siden og sjekke??

• 3 uker senere...
Skrevet

Kjøpte Glo i en butikk i går og brukte det for første gang i dag 8etter kun å ha brukt prøvene), og jeg har to spm:

1) Bestilte fra denne selgeren. Men produktene har enda ikke kommet, enda det er godt over en mnd siden jeg bestilte. Alt er betalt. Noen andre som har opplevd det samme?

2) Må dere påføre pudderet flere ganger daglig? Hvordan får det til å sitte hele dagen? Jeg har det pressede pudderet.

Skrevet

Jeg har bestilt fra denne selgeren og fått varene etter 2 ukers tid. Det virker som posten har lite å gjøre på sommeren for de har en tendens til å åpne alle pakkene mine og sjekke innholdet samt holde noen igjen for toll, som ikke skal fortolles. Kanskje det er posten som har den? Evnt kan du ta kontakt med selger og etterlyse pakken.. Bestilte du forsikring når du betalte?

Jeg har brukt det pressede pudderet en stund, men syns det forsvant etter 4 timers tid. Nå er jeg gått over til det løse og det holder hele dagen for meg, iaff med litt solpudder over..

Gjest Pupsilure
Skrevet

Hos meg sitter det hele dagen når jeg påfører det om morgenen... Jeg bruker kabuki.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...