Sari Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg føler at vi gjentar oss selv på kjøkkenet og trenger inspirasjon til hverdagsretter. Har lyst å kjøpe en kokebok, men trenger litt til å finne frem i jungelen. Jeg er ute etter en bok (kjøper gjerne flere for å komme i havn) som kan tipse meg om enkel, rask og sunn hverdagsmat - sånt som man kan lage når man kommer hjem fra jobb uten å tilbringe hele ettermiddagen på kjøkkenet og som ikke krever at man må planlegge så voldsomt. Trenger ikke en bok som forteller meg hvordan jeg lager brun saus, snarere en som gir meg oppskrift på en masse forskjellige wok-sauser, ovnsretter o.l. Noen som har tips?
Gjest Zia Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har ingen kokebokanbefalinger å komme med. Men jeg vil gjerne anbefale nettsidene til BBC GoodFood Magazine. Der kan man søke etter middagsretter etter vanskelighetsgrad, tidsforbruk, allergier, råvarer man ønsker skal være med, osv.
Gjest Eurydike Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Jeg skulle til å svare akkurat det samme.
Sari Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2008 Takk for tips. Jeg har lagret siden under favoritter og skal se nærmere på den.
Tidemand Skrevet 28. juli 2008 #6 Skrevet 28. juli 2008 Fikk en bok på ungdomskolen som heter Fra boller til buritos. Veldig mange enkle og sunne mattips der ivartfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå