Gå til innhold

Spilleliste til DJ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det er flere her inne som vil dele spillelister. For trenger all hjelp jeg kan få. hehe

• 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi har ennå ikke ordnet oss med å leie musikkanlegg, stresser litt med det. Hadde tenkt at sambo skulle ta seg av det, men han mener vi har goooooood tid. Hmmm. Selv har jeg konsentrert meg om å brenne CDer, og plukke ut en del originale CDer fra samlingen vår (har hørt flere skrekkhistorier der anlegg ikke klarer å spille brente CDer) slik at i allefall musikken er noenlunde klar.

Men her snakker dere om mp3-er. Er det ikke lenger slik at man kan bruke CDer i slike musikkanlegg? He he, jeg er visst litt gammeldags. Må mase litt på samboeren, jeg aner ikke hvor vi får leid slike ting en gang... :)

spørs helt om du brenner "audio CD" eller "mp3 CD"

Alle spillere kan spille "audio CDene" men her får du plass til maks omkring 17-20 normalt store filer.

de fleste spiller mp3 nå til dags, der er det plass til langt over 100 sanger:)

Skrevet

Er det noen som har tips til låter som kan spilles når foreldregenerasjonen vil danse? Min mor er meget bestemt på at det må gå an å ta seg en dans, men jeg er noe usikker på hva slags musikk den generasjonen kan danse til :)Tips?

Skrevet
Er det noen som har tips til låter som kan spilles når foreldregenerasjonen vil danse? Min mor er meget bestemt på at det må gå an å ta seg en dans, men jeg er noe usikker på hva slags musikk den generasjonen kan danse til :)Tips?

Last ned The baseballs.

Det er et nytt band (forholdsvis nytt) som covrer populære låter og gjør dem om til type Elvis og mye annet 40-50-talls..

Er kjempe bra. man kan ikke unngå å komme med rockefoten uansett for gammel du er....

Skrevet

blir nok bare cd på oss også, men her var det mange gode tips å få! I tillegg skal vi ha ei som skal synge noen sanger, men jeg aner ikke hva hun skal synge, tips om det mottas også med takk (hun er klassisk utdannet sanger, så det blir nok ikke de mest rocka sangene :))

Skrevet

Da min kusine giftet seg var mange av gjestene av den eldre garde så det ble en del danseband, men det var jaggu gamlingene som dro oss unge ut på gulvet til Vikingarna og stemningen ble flott. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...