Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Har nettopp gått fra og være platinablond til brunette. Bruker caramel sjokolade brun fra zwartkop (eller hvordan det skrives) Det er litt "gjennonmsiktig" enda, lite fint..Har farget det 2 ganger til nå. Men vil ikke farge det så mye mørkere heller.. Noen som har tips til en farge som sitter skikkelig og gir en god og fin farge?
Hilde Christina Skrevet 28. juli 2008 #2 Skrevet 28. juli 2008 Hvor godt fargen sitter avhenger jo av hva slags hårtype du har, men jeg liker Revlons Colorsilk. Bruker den i # 47 medium rich brown. Nå har jeg hår som all fargen forsvinner raskt fra, men er fornøyd med denn
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Hvor godt fargen sitter avhenger jo av hva slags hårtype du har, men jeg liker Revlons Colorsilk. Bruker den i # 47 medium rich brown. Nå har jeg hår som all fargen forsvinner raskt fra, men er fornøyd med denn Takk for svar Det sitter godt på toppen, men der det er slitt er det mye lysere og gjennomsiktig..Men det skal klippes bort etterhvert Og Revlons Colorsilk kjøper du på vanlige parfymeri eller?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2008 #5 Skrevet 1. august 2008 det jeg gjorde var faktisk og farge det mörkebrunt for og så la det bli litt utvasket, LITT altså, slik at det så naturligt ut, det ble ikke så mörkt etterhvert ;p lite tips bare ;p
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 Hei og takk for svar Jeg gjorde faktisk nettopp det og endte opp med knallsvart hår.. (valgte brun farge) Men har lagt ut et annet innlegg om hvordan jeg kan få det litt lysere igjen hehe... Ikke greit når verken jeg eller de i butikken har peiling på farge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå