Gå til innhold

forskjellen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg lurer på hva som egentlig er forskjellen på korsett og torsolet(?) -det har jeg ikke helt skjønt...

og så lurer jeg på hva som er mest vanlig, -hvite, champagnefarget, elfenbensfarget eller brune strømper-/bukser?? hva velger du??

Selv skal jeg ha champagnefarget kjole og sko i ivory, hva er da penest?

og hva bør jeg velge isåfall strømper, -slike som holdes oppe med en "limkankt" eller med strømpebånd?

takker for alle svar -det ble mange dette... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og så lurer jeg på hva som er mest vanlig, -hvite, champagnefarget, elfenbensfarget eller brune strømper-/bukser?? hva velger du??

Selv skal jeg ha champagnefarget kjole og sko i ivory, hva er da penest?

og hva bør jeg velge isåfall strømper, -slike som holdes oppe med en "limkankt" eller med strømpebånd?

jeg tror jeg velger brun med shimmer , har også sko i ivory og undertøyet er hvitt, men synes ikke det gjør noe at strømpene ikke er i sammen farge. Tror bare det blir penest med hudfarget strømper i skoene... Kjolen er gold/coffee, føles rart med hvite strømper da... -tror jeg.....

har ellers ikke bestemt meg for omjeg skal ha slike som "holder seg oppe selv" -eller om jeg skal bruke strømpeholdere... får se litt.

Noen med erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har ivory farget undertøy og skal ha samme farge på strømpene. Det så iallefall veldig bra ut når jeg prøvde det.... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...