Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg overhørte noen venner av sønnen min på 15 kalle meg "en skikkelig MILF". Bør jeg ta det som en kompliment eller freake ut litt? Tror aldri jeg kommer til å se på dem på samme måten.
Gjest Mann 28 Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Det er jo et kompliment siden de vil knulle deg. Om du synes det er hyggelig eller ikke, er det jo bare du som vet.
Gjest Purple Haze Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Hehe, en kompis av min sønn sa at jeg er en MILF, og jeg tok da det med godt humør. Syns det var søtt, jeg. Tar da ikke slike ting seriøst. Tror ikke han hadde turt gjøre noe med det, om jeg hadde sagt at jeg var villig....
LukaFrost Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 MILF er et akronym for det engelske uttrykket Mother I'd Like to Fuck. Ta det som et kompliment du, selv om det kanskje ikke er den typen kompliment du vil ha av din sønns venner.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Tror det er tøft å kalle en lekker voksen dame MILF, men de mener det sikkert ikke bokstavlig. Litt søte er de, iallefall!
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 Tror det er tøft å kalle en lekker voksen dame MILF, men de mener det sikkert ikke bokstavlig. Litt søte er de, iallefall! Nå vel. Da jeg var 15 ville jeg personlig ment det helt bokstavlig. Man er jo tross alt midt i den kåteste perioden av livet.
Gjest *Mim* Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Nå vel. Da jeg var 15 ville jeg personlig ment det helt bokstavlig. Man er jo tross alt midt i den kåteste perioden av livet. Ja, for gutter... Ta det som et kompliment, du.
Mann 42 Skrevet 27. juli 2008 #9 Skrevet 27. juli 2008 Hvorfor er det et kompliment at en 15 år gammel gutt vil pule en voksen kvinne? De tenker jo ikke på noe annet.
Gjest StoreSky Skrevet 28. juli 2008 #10 Skrevet 28. juli 2008 Hvorfor er det et kompliment at en 15 år gammel gutt vil pule en voksen kvinne? De tenker jo ikke på noe annet. Og det svaret gav en mann...? Du vet hva du snakker om altså?
K.A. Skrevet 28. juli 2008 #11 Skrevet 28. juli 2008 Og det svaret gav en mann...? Du vet hva du snakker om altså? Sier meg enig med ham, jeg. Husker selv fra da jeg var 15 år. Gudbedre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå