Sindarin Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Jeg har falt for denne kjolen fra Rembo (se fil). Så er spørsmålet hvordan disse kjolene er med skikkelige korsetter under. Jeg planlegger å kjøpe et fra Vollers: http://www.vollers-corsets.com/product_inf...p36_V1921u.html Jeg får ikke prøvd disse sammen. Utover at jeg må forsikre meg om at det ikke blir problemer med at korsettet er for langt i ryggen, har andre erfaring eller tips i forbindelse med Rembo-kjoler og korsett? Innlegget er endret i henhold til Kvinneguidens regler om kopirett. Veslejenta - moderator Endret 28. juli 2008 av Veslejenta
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Nå har ikke jeg rembo-kjole, men kan jo svare forde. Først og fremst så tror jeg ikke det går så bra med det korsettet, fordi utringningen i kjolen går vel lenger ned enn fronten på korsettet? Jeg kjøpte meg skikkelig korsett fra vollers, og gleda meg no sinnsykt til å prøve det under kjolen. Midjen min ble 12 cm mindre med korsettet, men allikevel var det helt umulig å få kjolen igjen. Det ble rett å slett for "klumpete". Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Tok av korsettet, og kjolen satt som et skudd...
Sindarin Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. juli 2008 Nå har ikke jeg rembo-kjole, men kan jo svare forde. Først og fremst så tror jeg ikke det går så bra med det korsettet, fordi utringningen i kjolen går vel lenger ned enn fronten på korsettet? Jeg kjøpte meg skikkelig korsett fra vollers, og gleda meg no sinnsykt til å prøve det under kjolen. Midjen min ble 12 cm mindre med korsettet, men allikevel var det helt umulig å få kjolen igjen. Det ble rett å slett for "klumpete". Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det. Tok av korsettet, og kjolen satt som et skudd... Vel, utrigningen kan jeg nok alltids fikse (dvs. sy noe opp/inn), det er ikke noe stort poeng for meg å ha det. Det er kanskje verre med ryggen. Kjøpte du en type som var kun rundt livet eller har du den "overbust"-typen? Jeg er også litt redd snøringen kan gjøre det for klumpete i ryggen.. Kanskje det er bedre å satse på disse skum-torsolettene allikevel.
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Jeg kjøpte overbust ja. Men det ble aaaltfor høyt opp på ryggen, da korsettet var litt høyt og kjolen litt lav
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå