Sekretæren Skrevet 27. oktober 2008 #261 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nydelig :dåne: Tusen takk for bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #262 Del Skrevet 27. oktober 2008 Nydelig :dåne: Tusen takk for bilder! Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 28. oktober 2008 #263 Del Skrevet 28. oktober 2008 Utrooolig nyyydelig brud :rødme: tusen takk for at jeg fikk se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2008 #264 Del Skrevet 28. oktober 2008 GRATULERER!!!!! Hørtes ut som en helt fantastisk dag!! :dåne: Sender deg en PM jeg, så kanskje jeg får se bilder også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #265 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tusen takk:) Det er bare noen bilder jeg har fått hos venner. Kommer fler etterhvert fra kirka, dansen kakespising. Bordene, baren vielsen osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. oktober 2008 #266 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så ufattelig nydelig du/dere var :dåne: Den kjolen din var helt fantastisk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #267 Del Skrevet 28. oktober 2008 Så ufattelig nydelig du/dere var :dåne: Den kjolen din var helt fantastisk!!!! Tusen takk:) Følte meg som en prinsesse:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2008 #268 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hei! Det høres ut som dere hadde en perfekt dag!!! :rødme: Gleder meg enda mer nå!! Sender deg en pm jeg også, blir nysgjerrig her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. oktober 2008 #269 Del Skrevet 28. oktober 2008 Dagen deres hørtes helt himmelsk ut :rødme: Kan tenke meg at det er noe av det fineste noen kan oppleve.. Noensinne Gratulerer så mye som nygift og lykkelig frue Sender deg en pm også jeg, så kanskje jeg får se bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. oktober 2008 #270 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tusen takk for titten! Du var helt nydelig, og det var kjolen også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 28. oktober 2008 #271 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg fikk aldri noen mail (var ikke det litt rart??), men nå har jeg vært på Facebook og snoka i stedet, så har vel fått med meg det viktigste!! NYYYYDELIG!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 28. oktober 2008 :klø: Jeg fikk aldri noen mail (var ikke det litt rart??), men nå har jeg vært på Facebook og snoka i stedet, så har vel fått med meg det viktigste!! NYYYYDELIG!!!!!! Hei jo det var merkelig :klø: Bra du kom deg på facebook å se. Ligger flere bilder dser enn jeg har sendt på mail:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #273 Del Skrevet 28. oktober 2008 Åh jenter... Jeg er så lykkelig Det er så ubeskrivelig deilig å være gift. Gleder meg på dere som enda ikke har hatt dagen sine vegner :strix: :strix: :strix::strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. oktober 2008 #274 Del Skrevet 28. oktober 2008 Det var så koselig å lese om dagen deres! Så bra at den var så vellykket, og at dere svever på rosa skyer nå. Jeg vil gjerne se bilder jeg også! Sender deg en PM jeg. :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. oktober 2008 #275 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dette er en skikkelig koselig bok for tida! Kommer det snart en ny Bambi-bok forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #276 Del Skrevet 29. oktober 2008 Ja må jo nesten komme en ny en, vet bare ikke hvor jeg skal lage en til. Må bli etter bryllupsreisa:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. oktober 2008 #277 Del Skrevet 29. oktober 2008 Nå har jeg fått sett på bildene du har lagt ut på facebook. Så nydelige dere var! Og så vakker kjole du hadde! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 29. oktober 2008 #278 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gratulerer igjen som nygift Bambi85 Du og mannen din var kjempefine :rødme: Tusen takk for at jeg fikk se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #279 Del Skrevet 29. oktober 2008 Gratulerer igjen som nygift Bambi85 Du og mannen din var kjempefine :rødme: Tusen takk for at jeg fikk se bilder Skulle bare mangle. Tusen takk. Jeg Synes mannen min er så kjekk :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2008 #280 Del Skrevet 29. oktober 2008 Prøvde du å sende bildene en gang til?? De kom i hvert fall frem til slutt, i natt en gang... rart... Jaja, da har jeg de både på mail og på facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå