Gå til innhold

Noen som skal stå opp i natt?

Tusenfryd

Anbefalte innlegg

Jeg har briller og har (nesten) bestemt meg for å ta en tur i Frognerparken for å se solformørkelsen. Solen er en ting, en annen ting er at det helt sikkert blir en spesiell stemning.

Mulig jeg kan se det hele fra huset, har ikke helt klart for meg hvor solen står når :roll: i forhold til huset og hva jeg kan se fra balkongen og sånn...

Noen andre som skal stå opp i natt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!! Skal være oppe/stå opp!

Synes slike hendelser er med på å heve oss over hverdagen og livets bagateller,jeg!!

Så står vi der og føler oss bittesmå et øyeblikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Setter på vekkerklokka ihvertfall... Forhåpentligvis klarer jeg å stå opp også! :wink: Frognerparken ja, det var jo en ide... vet ikke hvor mye jeg ser fra leiligheten, men tar ikke mange minuttene å rusle bort til parken... Vel, får se hvor ille morratrynet er! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde tenkt meg opp, men med skyer ca. 10 meter over huset og store vanndråper på utsiden av vindusruta er det vel lite sannsynlig at jeg ser noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, skal da prøve og få med meg det. det er jo ikke akkurat noe man kan oppleve nårsomhelst heller så. men vi skal ikke på noen stor samlingsplass akkurat da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke!

I så fall må jeg holde meg våken hele natta.

Fikser ikke å stå opp så innmari tidlig jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på tur på jobb jeg da så jeg får den sikkert med meg, men med tunge grå skyer og regn som det er nå blir det nok ikke annet å se enn en litt mørkere morgen..... :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått oss briller vi.. Er det noe ANNET vi kan bruke å se gjennom i stedet for??? Det var snakk om noe vi kunne bruke, men jeg husker ikke HVA det var.....

Om det er noen som vet, og vi har det i hus; Ja da skal jeg stå opp.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Starya

Se på VG, der ble dette besvart av en astronomi-kis.

Jeg så på svensk tv at ei dame fortalte hvordan de kunne se på fenomenet gjennom ei cd-plate, den svarte enden av et negativ o.l. Akkurat dette rådet han i vg MOT. Sveiseglass gikk dersom det var styrke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jepp, vi var oppe "i natt" (som strengt tatt var på morgenen...) og fikk se solformørkelsen! Et merkelig fenomen - og selvom jeg var innmari trøtt, så angrer jeg ikke et sekund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det jeg også, men var ikke i Frognerparken. Fant ut vi ikke gadd og vi så det helt fint hjemmefra, så jeg satt i senga mi med dyna rundt meg og briller på. :briller: Så sikkert kjempelurt ut. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...