Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lyst på 500 el 750 gb. Pris ca 700-1300. Skal primært brukes til backup. Har hørt at LaCie sine er bra.

Men hva er det jeg egentlig bør se etter? Noen som har noe de anbefaler?

Endret av AnetteR
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

jeg anbefaler my book IKKE, da min ble skubbet overende iblant og jeg dro på elkjøp å byttet den 2-3 ganger siden den sluttet å funke. Det samme gjelder Maxtor One touch.

Nå fikk jeg en som ligger på bakken som er ganske genial sånn sett, Maxtor Jade/basics :) ikkeno feil med den enda^^

(må legge til jeg ikke har prøv den premium versjonen, men jeg går aldri mer tilbake til høytstående harddisker da jeg har dyr løpende rundt og velter dem :P )

Endret av pittie
Gjest Gjest_guest_*
Skrevet
jeg anbefaler my book IKKE, da min ble skubbet overende iblant og jeg dro på elkjøp å byttet den 2-3 ganger siden den sluttet å funke. Det samme gjelder Maxtor One touch.

Nå fikk jeg en som ligger på bakken som er ganske genial sånn sett, Maxtor Jade/basics :) ikkeno feil med den enda^^

(må legge til jeg ikke har prøv den premium versjonen, men jeg går aldri mer tilbake til høytstående harddisker da jeg har dyr løpende rundt og velter dem :P )

Hvorfor la du den ikke bare ned da?

Kan jo ikke klage på disken fordi den ikke tålte at du veltet den overende en del ganger? Harddisker er meget ømtålelige på slikt og skal ikke dunkes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...