Gå til innhold

Min snille, forsagte mann blir bølle bak rattet.

Anbefalte innlegg

Gjest Blåbæra
Skrevet

Ja som sagt, han er ellers konfliktsky, tilbaketrukken, hensynsfull og kanskje litt "dott" av og til, men når han kommer bak rattet forvandles han til en bølle. Da kjefter og smeller han, ingen kjører riktig, alle er idioter og han kan til og med vise fingeren til andre bilister! Jeg skjønner ikke hvordan han kan forvandles slik. Noen andre som har en slik bilbølle til mann? Og hvordan takler dere det? Jeg blir veldig nervøs og forbannet når han er slik og det hjelper sikert ikke det heller...

Videoannonse
Annonse
Gjest Sidekick
Skrevet

Hehe. Her kjente jeg meg igjen, gitt;) min mann er kanskje ikke den mest rolige typen til vanlig, men jeg gjorde stooore øyne første gang ahn dro opp håndbrekket og gikk ut av bilen for å kjefte på den stakkars damen som kjørte bak oss. Hun overhold ikke vikeplikten sin, men hisset seg opp fordi hun mente at han hadde kjørt foran uten rett. Synet i speilet skapte full tenning hos min elskede, og opp kom håndbrekken. Jeg satt der nervøs som en liten jentunge og hørte på at han fortalte henne hva hun hadde gjort galt;) hadde aldri sett for meg at han skulle gjøre noe sånn!

Tror dette handler litt om kultur. Jeg mener, da jeg var liten var det uhørt å kjefte på andre i traffikken. Ergo, jeg kan banne og steike litt for meg selv hvis jeg blir irritert på andre bilister når jeg kjører bil - men tyr aldri til å vise fing, fløyte eller bruke munn. Vet at det er anderledes bilkultur i hans familie, og det er sikkert der han har lært det:)

Sånn generelt tror jeg det handler litt om å kontrollere seg. Kanskje han er irritert over andre ting i livet, men ikke gir uttrykk for det. Tar raseriet ut over trafikken i steden for de han kjenner?

Så lenge han ikke er en fare for seg selv og andre i trafikken, og det høres det ikke ut som om han er, så er dette noe han burde prøve å kontrollere - men som du kanskje bare må leve med uansett?

Jaja, skjønner uansett at du synes det er flaut og unødvendig. Det samme synes jeg når min setter igang;) Forresten så viser ikke min fing heldigvis;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...