Gjest Lilleulv Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Hva bruker dere i håret før og evt etter rettetang? Jeg har kjøpt min første rettetang! Har skulderlangt hår, og vil egentlig bare ha det glatt og fresht. er det noe stylig jeg burde investere i? mine volumprodukter blir litt feil å bruke sammen med den tanga føler jeg.
Gjest Lacuna Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 (endret) Wella High Hair har en kjempefin spray å bruke sammen med tangen. Den holder i tillegg håret glatt lenger. (Hei, forresten ) Endret 27. juli 2008 av Lacuna
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Jeg bruker ingenting i håret før jeg retter det fordi jeg har kort hår. Men du bør kanskje vurdere et varmebeskyttende produkt siden du har lengre hår. Etterpå sprayer jeg håret med Joico Ice Blast Spray Adhesive. Denne gir veldig bra hold.
Adriana88 Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Bruk Wella High Hair Iron Spray, den er kjempebra og lukter godt:)
Gjest Nishiki Skrevet 28. juli 2008 #5 Skrevet 28. juli 2008 Bruk Wella High Hair Iron Spray, den er kjempebra og lukter godt:) Er dette den blå flaska?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå