Gå til innhold

Solkrem til ansiktet

Fremhevede innlegg

Gjest Nybegynner
Skrevet

Er det noen som kan tipse meg om en god solkrem til ansiktet? Jeg har prøvd mye fra daglivaren og billigkjeder, men synes huden blir så dårlig av dem (får småkviser..) Har ikke spesielt dårlig hud til vanlig, men huden blir lett stresset av flyturer o.l - og når jeg er på ferie og skal bli brun har jeg jo lyst til å føle meg vel.

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Biotherm har en utrolig deilig gel-solkrem, fetter ikke, og huden kjennes frisk og fuktig ut. Av alle solkremene jeg har prøvd, er denne den med desidert best lukt, og den beskytter godt. Husk å bruke høy faktor i ansiktet, minst 15!!

God sommer! :briller:

Skrevet

Jeg bruker Clinique City Block Sheer, 15 SPF, og er veldig fornøyd med den. Den er ikke bare lett og fin og beskyttermot solen, men også mot "environmental irritants" og er perfekt for steder med endel forurening, som f.eks. her i London.

God ferie!

Piglet

Skrevet

Jeg bruker solkrem fra MD Formulations, anbefales! :D

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd med alle solkremene fra Vichy...kjøpes på apoteket... Bruker forresten bare deres produkter til alt annet også, har så tørr hud, og er det eneste som hjelper.... og forloveden har fått bukt med mangeårig problemhud i anskitet med produktene deres... Lykke til!! Og god sommer!!!! :briller:

Gjest Tussien
Skrevet

Jeg er også ute etter en god solkrem for ansiktet som ikke r for fet.

Er det noen som har forsøkt en fra Shiseido som heter:

TS Day Essential Moisturizer Light SPF10 ??

Omtalen sier at den er for normal til fet hud, så det lover jo bra

Skrevet
Jeg bruker solkrem fra MD Formulations, anbefales! :D

Enig med Flora. Solkremen til MD Formulation er fantastisk. Til kroppen bruker jeg gjerne andre (billigere) solkremer, men til ansikter sverger jeg til MD Formulations.

Gjest Ethereal
Skrevet

Day Essential Moisturizer fra Shiseido er, som navnet sier, en dagkrem med solfilter, og skal du sole deg, må du bruke solkrem i tillegg, da slike kremer ikke gir tilstrekkelig beskyttelse

M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...