stemi Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har nylig utviklet et nettbasert diskusjonsforum for sykepleiere og sykepleiestudenter. Forumet er, så langt jeg vet, Norges første, dedikerte og nettbaserte diskusjonsforum for vårt fag. Forumets overordnete intensjon er å inspirere sykepleiere til å inspirere hverandre, ved å fungere som en aktiv arena for sykepleiefaglig erfaringsutveksling, kunnskap og sosialisering. En slik nettbasert debattarena for sykepleiefaget har frem til i dag ikke eksistert for norske sykepleiere, og har for undertegnede vært et tiltrengt behov. I USA, andre europeiske og også skandinaviske land, er slike nettbaserte diskusjonsforum for lengst etablerte førstevalg når sykepleiere ønsker å treffe andre sykepleiere for faglig diskusjon og erfaringsutvekslinger. Det finnes allerede svært aktive diskusjonsgrupper for sykepleiere i Norge, men da som underforumer hos feks Nettby, diskusjon.no, etc. Kan noen teste, komme med tilbakemeldinger, kritikk, etc? I så fall hadde jeg vært veldig takknemlig. Har aldri laget et forum tidligere!! Se http://www.sykepleieforum.no
Gjest HK Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Oj, det var et oversiktelig og bra forum! Godt laget! Jeg er ikke sykepleier, men omsorgsarbeider med planer om å ta sykepleien. Da kan et slikt forum være greit og ha.
Morgan Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Såg veldig bra ut det der,behagelig uten all mulig hersens reklame som står og blinker og distraherer. Flott!
Gjest Pupsilure Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Det var kjempefint Nå må du bare få folk til å høre om det/bruke det. Så flink du har vært!
lulle Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Så bra!! Jeg blir sykepleierstudent til høsten - så midt i blinken for meg:)
stemi Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2008 Wow, så kult! Fantastisk kjekt å få så positive tilbakemeldinger! Takk skal dere ha! Dere får hjelpe meg å spre det glade budskap, da! Det er liksom denne fasen som er "make or break", nå når forumet er helt nytt. Noen må liksom poste det første innlegget.. Takk igjen, folkens!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå