Gjest Gjest_Josephine_* Skrevet 27. juli 2008 #1 Skrevet 27. juli 2008 Hei, jeg er en jente på snart 18. Jeg har vert sammen med en fyr fra vestlandet i snart 5mnd.(jeg bor på østlandet) Han er 7 år eldre enn meg, og det gjør ingenting. Men i det siste har forholdet vert på vei nedover, og vi har småkrangla litt, pga. han ruser seg litt. Men aldri når jeg har vert i nærheten. En kveld hadde meg og typen en liten fest i lag med en kompis av han og broren til kjæresten min. Da endte det opp med at jeg stakk til brodern og vi hadde sex. Broren er 9 år eldre enn meg og det var herligt. Jeg hadde ikke så mye skyldfølelse pga. at typen hadde såra meg, og jeg regna med at han og kompisen satt og røyka eller noe sånt. Så jeg sov hos broren og vi hadde sex morgenen etterpå. Og dagen etterpå der igjen og.. Men det vet ikkje kjæresten noe om. Så reiste vi på ferie til meg på østlandet, meg og tyepn altså. Men forholdet vårt har kjølna litt, lite sex og slikt. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Jeg skal i tilegg flytte til vestlandet ( Sogn og fjordane ) for å gå på skole der og for å bo nærme han.. Så, vi har snakket om å ta en pause, en tid. Men jeg vet ikke.. Jeg er redd for at jeg holder på og forelske meg i broren hans..
waco Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Når er det disse brødrene vil fortelle det til hverandre da?? forresten er du allerede betatt av broren og ferdig med ham du holder på med nå. På kvinneguiden er det allment kjent at dette er rettferdige og rimelige handlinger, og skulle noen av dem bli såret så er det uansett disse brødrene sine feil!
Gjest Lommerusk Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Gjest_mann23_* Skrevet 27. juli 2008 #4 Skrevet 27. juli 2008 Sorry, men du høres ut som en jævla drittkjerring. Hvis du ikke har samvittighet nok til slå opp først ivertfall før du går og puler andre så fortjener typen din ei mye bedre jente. Du bør fortelle dette slik at typen din kan dumpe både deg og broren sin.
Gjest Gjesta Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Tror du skal passe deg litt for å flytte i nærheten av han. Uansett hva du måtte ha igjen av romantiske forestillinger om hvordan du vil få det i Sogn og Fjordane: Folk snakker sammen. Sannheten kommer for en dag. Jeg tror ryktet ditt allerede har flyttet i forveien, og at det beste og kanskje eneste du kan gjøre nå er å holde en lav profil og konsentrere deg om skolegangen din, da løpet nok er kjørt i forhold til disse brødrene du ikke klarer å se forskjell på.
Gjest Lommerusk Skrevet 27. juli 2008 #6 Skrevet 27. juli 2008 (endret) . Endret 24. august 2009 av Lommerusk
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 Høres ut som du har fucket opp alt og ville da tatt halen mellom beina og kommet meg bort. Nok er nok. Og foressten, når du kan gjøre sånn etter bare 5 mnd så er nok ikke det verdt å bruke energi mere på dette.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 tar ikke lang tid før dette er kjent over hele byga i S&F dersom du flytter dit....alle vet alt på slike plasser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå