Ciara Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Hei! Jeg har lyst på skrift på en vegg (sitat). Finnes det noen gode muligheter for å få til dette og at det ser profesjonelt ut? Har liksom ikke lyst til å male bokstaver selv
Gjest Pupsilure Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Det er masse fint på ebay! Se her! Har lyst på selv, men har ikke fått mannen helt med...
Gjest Dallandra Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Jeg har lyst til å ha sånn på dører i huset her! *ta vare på link*
Ciara Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2008 Takk, Pupsilure! Og Dallandra, det hørtes veldig kult ut med sitater på dører! Men det som er mitt problem er at jeg heller vil ha et bokstavsett, om dere skjønner, for jeg ønsker meg litterære sitater som jeg plukker ut fra favorittbøkene mine, og som da vil være vanskelige å finne.
Gjest Dallandra Skrevet 27. juli 2008 #5 Skrevet 27. juli 2008 Takk, Pupsilure! Og Dallandra, det hørtes veldig kult ut med sitater på dører! Men det som er mitt problem er at jeg heller vil ha et bokstavsett, om dere skjønner, for jeg ønsker meg litterære sitater som jeg plukker ut fra favorittbøkene mine, og som da vil være vanskelige å finne. Der er jeg enig med deg Ciara. Det skal visst gå an skjære ut sjablonger selv av stensilark. Jeg skriver visst fordi jeg ikke har prøvd det selv. Ellers går det kanskje an å få kjøpt noe sånt på Panduro, for eksempel?
Ciara Skrevet 27. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. juli 2008 Her er svaret på våre ønsker! http://www.quotethewalls.com/
Gjest Skya Skrevet 18. desember 2008 #7 Skrevet 18. desember 2008 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå