Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet

:danse: Jeg har blitt kjent med en ny gutt. Han har familie og det er ikke noe følelser mellom oss i det hele tatt. Men vi har det så utrolig hyggelig sammen. Er så godt å møte et menneske som man trives så godt sammen med, jeg har fått et skikkelig hyggelig menneske inn i livet mitt som jeg tror kommer til å bli en god venn av meg.

Måtte bare få utløp for litt glede :-D Gode mennesker og gode venner er så viktig i livet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_GLAD_*
Skrevet

Gratulerer! ;) kjekt å treffe andre mennesker som man går godt overens med!

Gjest Gjest
Skrevet
:danse: Jeg har blitt kjent med en ny gutt. Han har familie og det er ikke noe følelser mellom oss i det hele tatt. Men vi har det så utrolig hyggelig sammen. Er så godt å møte et menneske som man trives så godt sammen med, jeg har fått et skikkelig hyggelig menneske inn i livet mitt som jeg tror kommer til å bli en god venn av meg.

Måtte bare få utløp for litt glede :-D Gode mennesker og gode venner er så viktig i livet.

Regn med at han ønsker seg ned i buksa på deg.

Skrevet
Regn med at han ønsker seg ned i buksa på deg.

noe så dustete å si - klart menn og kvinner kan være bare venner også.

Nye gode venner er alltid hyggelig og godt å ha :-D

Gjest *nurket*
Skrevet

Koselig med nye venner ja :)

Men min erfaring er at en av partene i vennskapsforhold mann/kvinne har en baktanke. Noen fra starten av... og andre etterhvert... Men svært sjelden at følelsene ikke utvikler seg for den ene eller begge...

Skrevet (endret)

Så koselig. Gratulerer så mye:) Jeg har langt flere guttevenner enn jentevenner og jeg absolut ingen baktanker med de eller omvendt.

Endret av LonelyLove
Gjest Alfred
Skrevet

En "gutt" som har familie? Du mener vel en "mann"?!

Forøvrig er jeg enig med de som ymter frampå at en mann som blir "venn" med en kvinne som regel har en aldri så liten baktanke med det, familie eller ei. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...