Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Vi hadde en avtale med fotograf som tok bryllupsbildene av oss. Vi unnlot å ringe avisen for at de skulle komme å ta bilde, fordi vi ønsket å plukke ut et bilde selv. Dagen etter bryllupet så reiser vi på bryllupstur, og har bestemt oss for å vente med bilder til vi er hjemme igjen. Stor er overraskelsen da vi får meldiger om bilde i avisen. Da er det fotografen som har satt inn bildet, uten å høre med oss. Jeg ble kjempe skuffet for jeg ønsket at barna skulle være med på bildet, og jeg ville også ha et bilde som kjolen min kom mer frem på. Et bilde vi smilte på, og ikke så grav alvorlig inn i kamera på. Ble skikkelig skuffet, og har tatt det opp med fotografen. Hun sa beklager, men at dette var noe hun pleide å gjøre??? Kan hun bare gjøre slikt da? Bildet har allerede vært i avisen, så lite å gjøre med det.
Chiquita Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Vår fotograf hørte heller ikke med oss hvilket bilde som ble satt inn i avisen. Det kom bilde i to lokalaviser, og fotografen valgte da to forskjellige bilder
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #3 Skrevet 27. juli 2008 Er fotograf selv, og ja - dette er en ganske vanlig praksis. Dersom dere ønsker å bestemme selv er det best å avtale det på forhånd for å være helt sikre på å få det som dere vil, ellers gjør fotografen som han/hun pleier når det gjelder "bryllupspakka". Noen tar det for gitt at fotografen ordner alt, derfor er de ikke unormalt å gjøre det sånn for at ingenting ska "glemmes".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå