Gå til innhold

Spontanabort etter ei uke?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har en syklus på ca 40 dager. For tre dager siden (ei uke før jeg egentlig skal ha mensen) fikk jeg brun utflod. Dagen etter når jeg var på do var det en kvit klump (ca 1cm ganger ca. 2-3 mm) og blod. Etter dette har jeg hatt "vanlig" mensen, dvs blør svært lite om natta og blå ob om dagen. Men har stikkinger på høyre side av magen, noe jeg ikke bruker å ha... Ettersom vi prøver å bli gravide, har prøvd siden mai, er jeg bekymret for om jeg har vært gravid og har mistet? Eller om det er tidlig mens? Vi har sex ca annenhver dag, og hadde det da jeg trodde jeg hadde eggløsning for litt over ei uke siden.

Noen som har noen tanker rundt dette?

-bekymret

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En så stor vit klump en vecka efter EL är knappast ett tecken på SA, du borde egentligen inte kunna se något alls (annat än blod) från en tidig SA. Troligtvis är klumpen vanligt slem (som faktiskt kan klumpa ihop sig). Brun utflod eller lite blödning kan du ha av småskador på slemhinnorna från sex till exempel.

Det kan också ha varit ett befruktat egg som inte klarade av att fästa sig, och som stöttes ut efter en vecka. Det är inte heller ovanligt och inget att bekymra sig om

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...