Gjest Maud Skrevet 26. juli 2008 #1 Del Skrevet 26. juli 2008 Hei! Jeg har lyst til å abonnere på noen utenlandske moteblader (har ikke bestemt meg for hvilke ennå) , men ser ikke noe om hvor mye det koster i frakt på de ulike sidene jeg har vært inne på. Er det noen som abonnerer på noen utenlandske moteblader, i så fall hvilke og hvor mye betaler dere i frakt til Norge? Takk på forhånd for svar Hilsen Maud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maud Skrevet 26. juli 2008 #2 Del Skrevet 26. juli 2008 Føyer til at jeg tenker på engelske eller amerikanske blader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 27. juli 2008 #3 Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg vet ikke hvor mye jeg betaler i porto for de bladene jeg abonnerer på fra Storbritannia, men det er veldig mye billigere enn å kjøpe på Narvesen, det er helt sikkert. Jeg har bestilt via en bladabonnementsside der jeg fikk kvantumsrabatt når jeg bestilte flere abonnementer samtidig. Du betaler for abonnementet, og deretter trenger du ikke å tenke mer på det før det må fornyes etter et år eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2008 #4 Del Skrevet 28. juli 2008 Så du betaler ikke noe ekstra i frakt altså? Jeg har sett slike tilbud på nett (helt sykt billig!!), men tenkte det måtte bli mye i frakt. Hvis det ikke koster noe ekstra å få det til norge, så er jo det bare helt supert! Hvilke blader abonnerer du på? Jeg har tenkt til på cosmo uk, men også elle uk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chimamanda Skrevet 28. juli 2008 #5 Del Skrevet 28. juli 2008 De fleste blader har en pris for utenlandske abonnenter, og da betaler man ikke noe ekstra utenom den prisen. Pris for utenlandske abonnenter staar som regel i FAQ'en, eller saa kan du sende dem en e-mail og spoerre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. juli 2008 #6 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg har abonnert på amerikanske ELLE i ett år, måtte betale 28 dollar ekstra fordi jeg ikke bodde i USA, tror abonnementet kostet 12 eller 19 dollar så sparte enormt med penger, men om jeg vil fornye abonnementet må jeg betale 87 dollar.. sparer ikke like mye denne gangen, men er ca halv pris. Synes generelt man får en bedre deal på amerikanske blader enn engelske, men det kommer litt an på hvilket blad det gjelder også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå