Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Overskriften sier vel det meste, hvor lenge er det vanlig at penis holder seg stiv om gangen? Vet det er variasjoner, men hvor lenge kan man forvente er normal ereksjonstid?
AnneS Skrevet 26. juli 2008 #2 Skrevet 26. juli 2008 Som du sier... det er varierende men en penis som "pulserer" når den er "steinhard" holder seg som regel lenger en en som er "bare" stiv. Dessuten så tror jeg at vist jenta ser fin ut med sminke og lukter godt samtidlig som at atmosfæren rundt er "romantisk" så holder den seg nok oppe lenger. Hvet foresten at Gheisa jentene i Japan er flinke til å "holde den oppe" som er da mer basert på "miljø" rundt sex en selve sexen som da kommer "sent" inn i bilde, ofte etter flere timer med "forbereding". Det er nok Japan på sit beste...
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #3 Skrevet 26. juli 2008 Aner ikke hva som er normen, men det jeg har erfart fra den ene partneren jeg har hatt er at den kan fint holde seg stiv i 10-30 minutter uten noe bevisst stimulering, og opp til flere timer under oralsex ol.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Den går fort opp og kommer fort ned. Hvis man bli opphisset kan det stå lenge, aner ikke hvor lenge. Jeg kan ikke kontrollere ereksjonen, det tror jeg ingen gutter kan. Du kan ikke spille kåt. Blir penis stimulert fysisk kan de holde seg erigert aldri så lenge.
Ethereal Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Det kommer nok litt an på, gitt. Som flere her har sagt; hvis atmosfæren o.l er bra, kan den nok holde seg stiv lenger.
Ciara Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Dette har jeg egentlig aldri tenkt over. Her i huset blir det action med en gang det skjer, og den holder seg da oppe til actionen er over
SlemUlv Skrevet 27. juli 2008 #7 Skrevet 27. juli 2008 x'en min sa han fikk vondt om den var stiv for lenge..
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2008 #8 Skrevet 27. juli 2008 Hos de fleste menn kan den holde seg stiv så lenge det trengs, så jeg tror ikke man skal bekymre seg for det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå