Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Betty89
Skrevet (endret)

Hei hei, nå har det seg at typen min som jeg vanligvis er med 24/7 har reist til en annen by langt ifra hvor jeg bor, for å studere. Å der kommer han til å bo i 3 år :tristbla: Viss jeg er heldig kommer jeg inn på en studie i nærheten hvor han bor, men oddsen ser dårlig ut!

Hva skal jeg finne på? Alt jeg har pleid å gjøre har jeg gjort sammen med typen min :sjenert: Jeg kan bare glømme å være med venniner for dem har jeg mistet pga at jeg "glemte" dem ut og fordi de selv forandre seg, de ble single og ville bare ut å flørte med menn, det ville ikke jeg.

Jeg har jo andre venniner da, men de er jeg kun med en eller to ganger i halv året (pga vi ikke har felles venner).

Ellers sitter jeg inne på pcen og sjeder meg. :filer:

Det er bare 2 dager siden han reiste og jeg får nokk ikke se han på 3 uker minst. Hva skal jeg finne på :/ ? Hva gjør dere når sjelevennen er borte?

Endret av Betty89
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Finn deg nye venner. Tenk hvis han hadde reist for alltid (gjort det slutt), så hadde du sittet igjen på bar bakke. Ikke bra.

Gjest Betty89
Skrevet
Finn deg nye venner. Tenk hvis han hadde reist for alltid (gjort det slutt), så hadde du sittet igjen på bar bakke. Ikke bra.

Det er jeg klar over... men det er ikke bare å bare å finne nye venner! :lete:

Veldig vanskelig det der.. :sukk:

Skrevet (endret)
Hei hei, nå har det seg at typen min som jeg vanligvis er med 24/7 har reist til en annen by langt ifra hvor jeg bor, for å studere. Å der kommer han til å bo i 3 år :tristbla: Viss jeg er heldig kommer jeg inn på en studie i nærheten hvor han bor, men oddsen ser dårlig ut!

Hva skal jeg finne på? Alt jeg har pleid å gjøre har jeg gjort sammen med typen min :sjenert: Jeg kan bare glømme å være med venniner for dem har jeg mistet pga at jeg "glemte" dem ut og fordi de selv forandre seg, de ble single og ville bare ut å flørte med menn, det ville ikke jeg.

Jeg har jo andre venniner da, men de er jeg kun med en eller to ganger i halv året (pga vi ikke har felles venner).

Ellers sitter jeg inne på pcen og sjeder meg. :filer:

Det er bare 2 dager siden han reiste og jeg får nokk ikke se han på 3 uker minst. Hva skal jeg finne på :/ ? Hva gjør dere når sjelevennen er borte?

Nå skjønner jeg hvertfall hvorfor reaksjonen din i den andre tråden var som den var.. :lur: Er du litt redd for at dette kan skje nå som han har reist?

Hvor lenge har dere vært sammen? Og er det SÅ dårlige/ingen utsikter for at du kan reise etter om en stund og bo der med han. Jeg skjønner din frustrasjon, det er jo ikke snakk om "bare" ett år, men 3.. *grøss*

Tror jeg hadde løpt og gjemt meg jeg.. :ler:

Venner er gode å ha i slike situasjoner, men de vil aldri på noen måte overgå savnet etter din kjære, det er ganske sikkert.. Dessverre!

Du får prøve å gjøre det beste ut av det.. Som gressenke hver 4 uke merker jeg at den første uka er ganske ille, så roer savnet seg etterhvert... Så det vil absolutt bli bedre, ihvertfall om han kommer på besøk om 3 uker.

Men kanskje du kan ha i bakhodet at det er muligheter for at du kan flytte etter, det finnes vel forskjellige muligheter?? Om det ikke er noe som gjør at det er uaktuelt da.

*LykkeTil*

Endret av Anamelona
Skrevet

Desverre er det sånn her i livet at man ved flere anledninger kan bli nødt til å være fra sin kjære. Enten det er i forbindelse med studier, jobb eller noe annet. Om det er for noen uker eller i værste fall i flere år. Og det er i sånne situasjoner det er godt å ha flere å støtte seg til, enten familie eller venner. Jeg oppfordrer deg derfor til å enten gjenoppta kontakten med gamle venner eller søke nye. I det lange løp er det nok det beste for deg selv at du har flere å være sammen med enn bare dine kjære "24/7". :)

Skrevet

1) Kryp til korset og fortell de vennene du hadde før at du angrer på at du "glemte" dem midt oppi forelskelsen, og start å tilbringe tid sammen med dem.

2) Få deg en hobby som tar mye tid.

3) Kanskje du kan ta opp igjen fag sånn at du kommer inn på det studiet der han bor? Da får du kombinert 1 og 2 (nye venner og hobby).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...