Gå til innhold

Flekk-Fargning

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sommer_*
Skrevet

Hei jenter,

kan noen hjelpe meg med gode råd?

Jeg har vasket hvit jeans buksa mi i vaskemaskin, men glemt å sjekke lommene. Det lo en gull lapp i lomma og den gull fargen falmet på den. Jeg har prøvd å fjerne flekken med hjelp av vanish og bio tex, men det hjalpt ikke. Nå tenker jeg å kjøpe noe får å farge flekken. Vet ikke hva heter fargen

Hvor kan jeg det? Eller kanskje noen vet hvordan jeg kan fjerne flekken uten fargning?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest Sommer
Skrevet

ingen som vet? kanskje noe blekemiddel?

surfet litt på nettet og traff dette : Du får kjøpt fargefjerning i fargehandelen

Det er en liten pose med pulver som du blander ut i vann

Så legger du klærne oppi.

Jeg har selv brukt dette en gang jeg farget et skjørt og det så helt for ille ut etterpå

Den posen koster rundt 15,- men jeg husker ikke hva den heter. Og som sagt, du får den der du kjøper farge til å farge klærne med

Hvet noen hvor kjøpes det? er det spesiel butikk?

HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Prøv å spørre i en sybutikk eller en jernvarebutikk. Det er godt mulig de har noe som kan hjelpe. Jeg brukte noe som heter Dylon flekkfjerning på kjipe fettflekker som ikke gikk av med BioTex eller Vanish. Det finnes to typer, til forskjellige typer flekker, men vet ikke om det vil funke på buksene dine. :/

Ellers kan du kanskje applikere et eller annet over flekken, hvis du ikke får den vekk på annen måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...