Gå til innhold

Stjele ei ku?

Fremhevede innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jo, men man kan ikke lage fantastiske pannekaker uten "ekte" kumelk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den som er så smart å finner på å gjøre det kan putte kua i lomma si. Til kua sier møøøøøøøøøøøøø når du minst venter det. Da blir du nok avslørt tenker jeg.

Gjest antigartner
Skrevet
Jo, men det blir litt vanskelig å stjele melk da. Det er liksom det jeg skal bruke den stjålne kua til. :)

Da jeg var liten gikk vi på epleslang. Du må nok rett og slett på melkeslang! Best å gjøre det i mørket, for da sover bonden, men pass deg for kurukene og ikke prøv å melke oksene :fnise:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Da jeg var liten gikk vi på epleslang. Du må nok rett og slett på melkeslang! Best å gjøre det i mørket, for da sover bonden, men pass deg for kurukene og ikke prøv å melke oksene :fnise:

Hra oksene jur egentlig?

Gjest Chrizzy
Skrevet
Nettopp.

Ja, da skal jeg ikke prøve meg på de.

;)

Skrevet

melker du lenge nok, så skal du nok se det kommer melk fra også også ;)

Skrevet
Bare jeg ikke melker fra feil sted da :overrasket:

Hint: Kuene har flere spener enn oksen, som bare har en...

Skrevet

Når du er ferdig med kua kan du sende den til meg. Jeg skal gjemme den i hundehuset jeg ja :lur: Og da skal jeg lage meg kalvedans! Til den som ikke vet det: det er en dessert, absolutt spisbar og nei, den inneholder ikke kjøtt selv om det høres sånn ut :spise:

Gjest antigartner
Skrevet

Dette blir spennende! Hvis du skal lage kalvedans trenger du råmelk, og for å melke råmelk må kua føde en kalv.

Da tror jeg jammen du må "melke" den oksen du møter på veien likevel!

Skrevet

er jo en forutsetning at kua akkurat har kalvet når den stjeles da.... Skal det være verdt opprydningarbeidet må jeg jo få råmelk. Ei ku skiter jo ikke så rent lite, det er en ekte møkkajobb det...

Gjest Chrizzy
Skrevet

Nei, nå synes jeg at denne tråden begynner å flyte ut :(

Gjest lillelinn
Skrevet

flyte ut.. tok noen hull på kua? eller er det melken som flyter? :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...