Gjest Chrizzy Skrevet 30. juli 2008 #21 Skrevet 30. juli 2008 Jo, men man kan ikke lage fantastiske pannekaker uten "ekte" kumelk.
Wonders Skrevet 2. august 2008 #22 Skrevet 2. august 2008 den som er så smart å finner på å gjøre det kan putte kua i lomma si. Til kua sier møøøøøøøøøøøøø når du minst venter det. Da blir du nok avslørt tenker jeg.
Gjest antigartner Skrevet 2. august 2008 #23 Skrevet 2. august 2008 Jo, men det blir litt vanskelig å stjele melk da. Det er liksom det jeg skal bruke den stjålne kua til. Da jeg var liten gikk vi på epleslang. Du må nok rett og slett på melkeslang! Best å gjøre det i mørket, for da sover bonden, men pass deg for kurukene og ikke prøv å melke oksene
Gjest Chrizzy Skrevet 4. august 2008 #24 Skrevet 4. august 2008 Da jeg var liten gikk vi på epleslang. Du må nok rett og slett på melkeslang! Best å gjøre det i mørket, for da sover bonden, men pass deg for kurukene og ikke prøv å melke oksene Hra oksene jur egentlig?
Gjest Chrizzy Skrevet 6. august 2008 #26 Skrevet 6. august 2008 Nettopp. Ja, da skal jeg ikke prøve meg på de.
Tidemand Skrevet 6. august 2008 #27 Skrevet 6. august 2008 melker du lenge nok, så skal du nok se det kommer melk fra også også
Gjest Chrizzy Skrevet 6. august 2008 #28 Skrevet 6. august 2008 Bare jeg ikke melker fra feil sted da
Alice Ayres Skrevet 7. august 2008 #29 Skrevet 7. august 2008 Bare jeg ikke melker fra feil sted da Hint: Kuene har flere spener enn oksen, som bare har en...
Gjest Nursy Skrevet 7. august 2008 #30 Skrevet 7. august 2008 Når du er ferdig med kua kan du sende den til meg. Jeg skal gjemme den i hundehuset jeg ja Og da skal jeg lage meg kalvedans! Til den som ikke vet det: det er en dessert, absolutt spisbar og nei, den inneholder ikke kjøtt selv om det høres sånn ut
Gjest antigartner Skrevet 8. august 2008 #31 Skrevet 8. august 2008 Dette blir spennende! Hvis du skal lage kalvedans trenger du råmelk, og for å melke råmelk må kua føde en kalv. Da tror jeg jammen du må "melke" den oksen du møter på veien likevel!
Gjest Nursy Skrevet 8. august 2008 #32 Skrevet 8. august 2008 er jo en forutsetning at kua akkurat har kalvet når den stjeles da.... Skal det være verdt opprydningarbeidet må jeg jo få råmelk. Ei ku skiter jo ikke så rent lite, det er en ekte møkkajobb det...
Gjest Chrizzy Skrevet 8. august 2008 #33 Skrevet 8. august 2008 Nei, nå synes jeg at denne tråden begynner å flyte ut
Gjest lillelinn Skrevet 8. august 2008 #34 Skrevet 8. august 2008 flyte ut.. tok noen hull på kua? eller er det melken som flyter? :S
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå