Gå til innhold

Stjele ei ku?

Anbefalte innlegg

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hvor kan man gjøre av en stjålen ku? Kan men gjemme den i en kjeller kanskje? Ute på et jorde?

:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Hvor kan man gjøre av en stjålen ku? Kan men gjemme den i en kjeller kanskje? Ute på et jorde?

Gjem den på snikk-snakk :hoho:

Gjest lillagubban
Skrevet

Helst ute på et jorde, da kan den spise gress og lage fin melk :) Dessuten slipper du en kjeller full av kumøkk.

Gjest antigartner
Skrevet
Helst ute på et jorde, da kan den spise gress og lage fin melk :) Dessuten slipper du en kjeller full av kumøkk.

Enig!

Det beste er nok å gjemme den på et jorde sammen med mange andre kuer. Da glir den bare inn i mengden :)

Egentlig heter det vel en eng eller et beite hvis det går dyr der. Jeg ser for meg at et jorde er et sted en dyrker noe som skal høstes.

Gjest Gjest
Skrevet

Spør på apoteket. Der har de masse Q-tips.

.g

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor kan man gjøre av en stjålen ku?

Vet ikke helt, men hold den unna taket, for der er grevlingen.

Skrevet

.g

:fnise:

Gjest Gjest
Skrevet

Gi den bort og gjør en bonde (og kua) glad.

Gjest Gjest
Skrevet

.g

Dette leste jeg i går, og syntes svaret var litt småteit, iallefall ikke særlig morsomt.

Også leste jeg det igjen nå - og nåååååååååååååååå forstod jeg det!!

:hoho:

(Snakk om å være treig, kan jeg skylde på varmen?)

Skrevet
Dette leste jeg i går, og syntes svaret var litt småteit, iallefall ikke særlig morsomt.

Også leste jeg det igjen nå - og nåååååååååååååååå forstod jeg det!!

:hoho:

(Snakk om å være treig, kan jeg skylde på varmen?)

Nei, du kan ikke skylde på varmen. Det er nok deg det er noe galt med ;)

Gjest *Mim*
Skrevet

Du kan lære den å bæsje i en kasse eller noe å ha den inne. Flott gjødsel, og gratis melk! God varmekilde utover høsten er den også. :)

Skrevet

Kjøp ei SVÆR stekepanne og lag biff til meg. Da blir den godt gjemt.

Gjest Chrizzy
Skrevet
Det beste er nok å gjemme den på et jorde sammen med mange andre kuer. Da glir den bare inn i mengden :)

Jo, men det blir litt vanskelig å stjele melk da. Det er liksom det jeg skal bruke den stjålne kua til. :)

Skrevet

skam deg. Og finn aldri på å tenke deg å stjele deg en ku igjen :fy_fy:

men om du bor i by kan du kan jo sette den ute i en hagestol foreløpig, gi den noe å drikke, og være litt grei med den.

Om du bor på landet, kan den jo få låne et pledd eller noe å legge seg på i denne varmen. Inviter gjerne en venn den kan snakke med.

Men lov kuen på tro og ære at du snart skal kjøre den hjem igjen :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet

Stjal ku!

Om man skal stjele ei ku så skal man i alle fall ikke ha den i baksetet! Stakkars ku og helsikkas dr...sekker som stjal en stakkars uskyldig ku på den måten!

:kjefte:

Gjest Chrizzy
Skrevet
skam deg. Og finn aldri på å tenke deg å stjele deg en ku igjen :fy_fy:

Jeg har ikke stjelt den enda, jeg bare tenker på å gjøre det...

Men jeg lurer litt på hvordan jeg skal få den med meg, jeg vet ikke helt om de er sånn snille at de bare følger med fremmede som kommer og henter de. Eller riskerer jeg at den vil snu å gå tilbake midt på riksveien?

Skrevet
Jeg har ikke stjelt den enda, jeg bare tenker på å gjøre det...

Men jeg lurer litt på hvordan jeg skal få den med meg, jeg vet ikke helt om de er sånn snille at de bare følger med fremmede som kommer og henter de. Eller riskerer jeg at den vil snu å gå tilbake midt på riksveien?

:) de er så tam atte. si KORNNAKORNA KOMMA ele noe sånt, så kommer den med deg. Ta gjerne med noe grønt å lokke den med. Men ta den med hjem igjen. :ler:

Gjest Chrizzy
Skrevet
:) de er så tam atte. si KORNNAKORNA KOMMA ele noe sånt, så kommer den med deg. Ta gjerne med noe grønt å lokke den med. Men ta den med hjem igjen. :ler:

Jeg hadde egentlig tenkt å bruke et tau rundt halsen på den :ler:

Og så kommer jeg sikkert til å levere den tilbake når jeg får spist nok pannekaker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...