Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange menn som lar en ny dame gå foran sine egne barn? Jeg tenker på fravær av samvær og total mangel på samarbeid og komunikasjon. For oss damer er det barna som kommer i første rekke i de fleste tilfeller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mange menn som er sånn? De mennene jeg kjenner setter barna sine forran alt. :)

Men... De mennene du snakker om er kanskje menn som ikke engasjerte seg så veldig da barna vokste opp, uansett?

Skrevet (endret)

Ombestemte meg og slettet svaret.

Signerer på forrige. :)

Endret av Ika
Skrevet

Det er nok individuelt - og om jeg hadde truffet en slik mann som du besriver tror jeg ikke jeg hadde giddet å være den nye dama særlig lenge...

Gjest Elskerinne, nå nye dama
Skrevet

Jeg var elskerinnen til en mann i 2 år, nå er vi samboere, da han skilte seg fra sin daværende kone.

Han setter barna sine på nr. 1 pri på listen og de går selvsagt foran meg og alt annet. Barna hans går foran alt. Basta. Trodde de fleste menn var slik jeg. Og det står det respekt av.

Skrevet
Jeg var elskerinnen til en mann i 2 år, nå er vi samboere, da han skilte seg fra sin daværende kone.

Han setter barna sine på nr. 1 pri på listen og de går selvsagt foran meg og alt annet. Barna hans går foran alt. Basta. Trodde de fleste menn var slik jeg. Og det står det respekt av.

Jeg respekterer mest personer som klarer både å ta vare på barna sine OG partneren sin, når de skaffer seg begge deler.

Skrevet
Hvorfor er det så mange menn som lar en ny dame gå foran sine egne barn?

Fordi det er mange menn som ikke har tatt eget ansvar for privatliv/familieliv, men overlater slikt til kvinnen i sitt liv, og synes livet er mest behagelig om hun er fornøyd.

Hvis mannen skal trosse samboeren i samværsspørsmål, risikerer han for det første ufred i heimen, og for det andre at han selv må smøre matpakker og hente på SFO. Det blir en for stor utfordring for en del, i forhold til den relasjonen de har skapt til sine barn fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...