Gå til innhold

Fremdeles kontakt med eksen og lyver om det

Anbefalte innlegg

Gjest Christian
Skrevet

Jeg har en stund mistenkt samboeren min for å ha kontakt med eksen sin eller andre. Hun bruker å bli stresset, når hun får meldinger og sletter utboksen sin. Dette gjør at jeg lenge har hatt en misstanke om at hun skjuler noe. Etter vi har kranglet, så sender hun mange SMS er - hun har ikke fortalt hvem dette er, men prøvde seg først med å lyve.. - hun påstod etterpå at det er en veninne av henne - jeg vet enda ikke hva som er sant. Jeg tok derfor og så på mobilen hennes, da hun tilfeldigvis fikk en SMS når vi spiste, hun ble tydelig stresset og det var fra eksen hennes. En grei melding, med klem på slutt. Problemet vårt er at hun har lovet å kutte kontakten med han flere ganger (han var ikke snill med henne, men hun sier at hun nå har tilgitt ham) - og at hun lyver om dette. Vi har akkurat fått et barn sammen og hun klarer ikke å prate sant. Hva bør jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ta kontakt med dine ekser, eller andre damer. Åpentlyst. Om hun reagerer så si at du gjør som henne. Kan hun, så kan du

Gjest Gjest
Skrevet
Ta kontakt med dine ekser, eller andre damer. Åpentlyst. Om hun reagerer så si at du gjør som henne. Kan hun, så kan du

Og hva godt skulle det føre til?

Gjest Tigress
Skrevet

Er det så ille at ho har kontakt med eksen sin, då? Kvifor har ho lova å kutte kontakten med han, var det hennar initiativ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...