Gå til innhold

stempling - kortmaking - sparetips?


Nitha

Anbefalte innlegg

På en venninnekveld nylig hadde vi besøk av ei dame som viste fram teknikker og hvordan man lager flotte kort til alle anledninger med stempling.

Vi fikk litt dilla, og flere har tenkt å ta igang så smått med denne hobbyen. Men disse stemplene er veldig dyre og i så mange tøffe figurer og variasjoner. Jeg ser på internett at det er mye billigere i USA, men det blir kanskje litt voldsomt å bestille helt fra USA for å spare noen kroner? Er det noen som vet om norske/nordiske nettsteder, butikker eller lignende der en får tak i farget kort-kartong, stempler og annet tilbehør til denne hobbyen billig? Eventuelt om det finnes noen byttering eller noe i den duren?

Vi bare lurer...

Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Http://www.familieskatter.no - norsk nettbutikk med godt og rimelig utvalg og endel tips.

Terapisløyd as - Http://www.terapisloyd.no har endel kort og kartong i storpk. Går man flere sammen er dette lurt, da det blir mye rimeligere enn i smått. De har også passepaturkort (priseks. 250 stk. m/konv. kr. 737,80 = ca kr. 2,50 pr. stk.)

http://www.thelittlepillow.com/albumpgdl.html Masse gratis rammer, bagrunner, bilder og tekster (eng.) til å printe ut til scrapbookingprosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanten min driver med dette, og produserer stempler selv! Send meg en PM, så kan jeg gi deg kontaktinfo.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Claes Ohlsson har de blanke kort med konvolutter til en rimelig penge (10 stk koster 36, tror jeg). De har også akvarelllpapir, farget kartong i flere farger, tusjer og mønstersakser - alt til langt under hobbybutikk-pris.

På Ikea har de tegneblokker med farget papir som koster en slikk og ingenting.

Umonterte stempler er rimleligere er de som er ferdigmonterte - prøv denne nettbutikken: http://www.stampinavia.com/

Tror jeg hadde holdt meg unna å bestille fra utlandet, det blir vel slengt på mva og evt. toll, noe som fordyrer det veldig. MEN skal du på utenlandstur så kan det lønne seg å stikke innom en hobbybutikk - bare en stikker over grensen til Sverige er det rimeligere.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...