Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg ser at Trevor Sorbie har kommet med ny innpakning på produktene sine, er det noen av dere som har prøvet disse nye produktene?

Har nettopp hatt KMS sine produkter for farvet hår, men fikk problemer med hodebunnen, tror det var litt vel mye parfyme i KMS shampo og balsam for min hodebunn.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lacuna
Skrevet

Hvilke er det du mener? Dream Hair, som er i blanke flasker med gullskrift (lilla/rosa innhold), eller den "vanlige" serien, som ICA selger? Den førstnevnte er i hvertfall sinnssykt sterkt parfymert.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja jeg vet at de har vært sinnsykt parfymert de røde flaskene med gullskrift. Men de har fått nye flasker nå, tror de stort sett er hvite eller litt eggeskallfarvet med nytt innhold. Det var når de røde flskene kom at jeg kjøpte en hårspray derfra, den gikk rett i søpla, noe så sinnsykt parfymert, noe som jegt synes var så dumt siden jeg digget hårsprayen da den var i lilla flaske å annet innhold, frisøren sa da at innholdet var det samme, bare tull.

Men nå har de altså fått nye flasker å nytt innhold igjen. Ifølge en annen frisør så var det visst mange som klaget på produktene når flaskene var i den røde perioden med gullskrift.

Gjest Lacuna
Skrevet (endret)

Ah, jeg tror jeg tok feil i farten, og tenkte på Charles Worthington. :ler:Her kan du i hvertfall lese litt om Trevor Sorbies produktserier.

(Sorry at jeg var til dårlig hjelp).

Endret av Lacuna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...