Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #1 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har fått med meg at holdbarhetsdatoen på uåpnede pakninger er som oftest underdrevet, men hvordan forholder dere dere til det som står på glass som f.eks pastasaus, pesto og appelsinjuice? Har for eksempel en pastasaus fra Knorr her hvor det står at den kan brukes tre dager etter åpning. Min har stått en uke nå og ser og lukter helt fin ut. Og det er ofte glass/kartonger jeg umulig kan bruke opp på tre dager. Jeg har for eksempel ikke salsakick hver dag i en uke, men bruker den en dag og så går det da som oftest minst en uke før jeg har taco igjen. Hva sier dere?
Gjest Bellatrix Skrevet 27. juli 2008 #2 Skrevet 27. juli 2008 Så lenge den ser og lukter ok, så spises det.
Marikke Skrevet 28. juli 2008 #3 Skrevet 28. juli 2008 Så lenge den ser og lukter ok, så spises det. Enig.
Gjest78 Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Nå har jeg aldri sett mugg på tacosausen, så jeg har aldri tenkt over at den må spises opp så fort. Enig med de over, så lenge det ser og lukter greit så spises det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå