Gjest StoreSky Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Noen som vet? Vil gjerne ha en liten grill som er lett å bære med seg, og som helst ikke koster så mye. Ica hadde sånt rør som deles i to halve "rør" -men den var så stor og tung. Er ikke så mange som griller hos oss.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jeg kjøpte bøttegrill på et hagesenter i Oasen kjeden for noen dager siden, den kostet kr. 199 Har testet den både til fisk og kjøtt og den fungerer utmerket, mye bedre enn engangsgrill!
Gjest StoreSky Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Hmm..Oasen er laangt unna her jeg bor. ikke har jeg bil. Og nærmeste rema er..?? de har jo lagt ned alle rema'er for tiden. Takk for tips! :bukker:
Gjest hyggelig Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Jeg så det på Europris i forrige uke. Mener å huske at det kostet 99kr der også.
Gjest Glør Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 De har en liten bøttegrill til 99kr på Rema Denne har jeg, funker veldig fint til smågrilling, og er ett veldig godt alternativ til engangsgrillen.
Kristin Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Jeg så en på plantasjen og her om dagen.. mener den kostet 99,-
Gjest StoreSky Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Har vært i ørten butikker -alle sutsolgt for bøttegrill. Men på Kiwi fant jeg noe som heter miljøgrill. Ser ut som en bitteliten koffert. Kostet bare 80,-. Den er enda mindre og nettere enn bøttegrill. Skal si fra hvordan den funker...
Sola^ Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Bøttegrill finnes, som nokon nevnte tidlegare i tråden, på europris til ca. 100kr. Brukes i følge bruksanvisningen med briketter. Har brukt den med kull utan "innerbøtta", men klarte da å svi merke i verandaen. Så tipper den er tryggest med "innerbøtta" i og med briketter, spesielt ute i naturen(Trur ikkje kull fungerer pga. det blir for lite luft, med briketter blir det naturleg litt meir luft). Har brukt den mange ganger med kull. Beskytta verandaen med mursteiner etter sviepisoden .
Gjest StoreSky Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Er dette miljøgrillen? Nei... Den jeg har er mye mindre og nettere. Men gikk ikke så bra. Brukte grillkull - sto på pakken at man ikke skulle bruke tennveske til grillkullet, men det måtte man! Fikk ikke fyr på grillen ellers. Ellers ble det lite varme, eller, det tok laaang tid og veldig ujevnt. Om det er grillet eller grillkullet sitt feil vet jeg ikke. Grillbriketter bedre???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå