Gjest Talita Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Hva er det egentlig som skiller en elsker og pulevenn? Og hva er det egentlig? Naar man planlegger et treff kun for sex? Hva hvis man har sex men ogsaa gjoor andre ting sammen da, gaar ut aa spiser, og kino, feire osv..men ikke er sammen. Hva kalles det?
Gjest missLady Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Hva er det egentlig som skiller en elsker og pulevenn? Og hva er det egentlig? Naar man planlegger et treff kun for sex? Hva hvis man har sex men ogsaa gjoor andre ting sammen da, gaar ut aa spiser, og kino, feire osv..men ikke er sammen. Hva kalles det? Elsker og pulevenn er vel det samme.. Kalles vel ingenting om man gjør andre ting enn bare sex sammen, men høres ut som han liker å være sammen med deg, men fremdeles vil ha friheten sin!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Hva hvis man har sex men ogsaa gjoor andre ting sammen da, gaar ut aa spiser, og kino, feire osv..men ikke er sammen. Hva kalles det? Jeg kaller ham elskern min. Men han er også vennen min. Noen ville vel kalt ham en pulevenn, men da får jeg litt assosiasjoner til "kun for sextreff". Og han er mer enn det. Er kanskje en nyanseforskjell. Vet ikke helt.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Pulevenn er kanskje hakket mer pragmatisk, litt mindre følelser enn når man er elskere? Men det er nok veldig flytende grenser der, når jeg ser tilbake på de korte eller udefinerte og nokså forskjellige forholdene jeg har hatt vet jeg ikke helt hvilken merkelapp som stemmer.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Hva er det egentlig som skiller en elsker og pulevenn? Og hva er det egentlig? Naar man planlegger et treff kun for sex? Hva hvis man har sex men ogsaa gjoor andre ting sammen da, gaar ut aa spiser, og kino, feire osv..men ikke er sammen. Hva kalles det? Dersom man er ute og spiser sammen, går på kino, reiser på ferie, sover hos hverandre, kjører sammen til jobb, spiser frokost og andre måltider hjemme hos hverandre, ser TV og prater masse sammen og ler masse sammen + har sex: da er man kjærester :-) En elsker/elskerinne er mer en som kun er for sex. Skaff deg en elsker/elskerinne som er misfornøyd med partneren - det finnes jo så mange av dem!!
Gjest gjest 23:43 Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Dersom man er ute og spiser sammen, går på kino, reiser på ferie, sover hos hverandre, kjører sammen til jobb, spiser frokost og andre måltider hjemme hos hverandre, ser TV og prater masse sammen og ler masse sammen + har sex: da er man kjærester :-) Nja, ikke helt eng med den. Kjærester er for meg mer forpliktende og involverer mer familie og venner. Mine venner vet om min elsker, familien min gjør det ikke. Vi regnes ikke som par i vennesammenheng selv om vi ofte er på de samme tilstelningene.
Gjest Madiken Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Dersom man er ute og spiser sammen, går på kino, reiser på ferie, sover hos hverandre, kjører sammen til jobb, spiser frokost og andre måltider hjemme hos hverandre, ser TV og prater masse sammen og ler masse sammen + har sex: da er man kjærester :-) En elsker/elskerinne er mer en som kun er for sex. Skaff deg en elsker/elskerinne som er misfornøyd med partneren - det finnes jo så mange av dem!! Ja, det høres ut som kjærester. Jeg har en slik, og både venner og familie vet om ham, samt kolleger. Vi blir til og med invitert sammen til enkelte sammenkomster. Hans kone og barn vet også om oss, men de vil ikke skilole seg på grunn av barna. Så da blir det slik så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå