Kate Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Har nettopp vært en tur på Kreta, og veskegal som jeg er benyttet jeg anledning til å supplere samlingen I en butikk kom jeg over en veske jeg likte godt og kjøpte den. Den kostet 28 euro, så det var ikke noe kjempebillig juggel som jeg måtte regne med ville gå raskt i stykker. Etter 2 ! dager løsnet en av stiftene som holdt hankene på plass, så der stod jeg med en hank i hånden, mens resten av vesken kveilet seg nedpå beinet mitt som et skadeskutt dyr. Gikk tilbake til butikken og ba om å få bytte til en annen veske, evt. få pengene tilbake, men det sa eieren blankt nei til. Han var ikke interessert i å diskutere saken og sa at vesken hadde vært i orden når de solgte den, så det var det. Uansett hva jeg prøvde å innvende, bare trakk han på skuldrene og var tydelig totalt likegyldig til hva jeg måtte mene. Går ut fra at han tenker som så at det kommer en jevn strøm av turister til butikken hans uansett, så han trenger ikke oppføre seg anstendig overfor noen som snart reiser allikevel. Butikken hadde ikke noe navn, så vidt jeg kunne se, men den ligger rett ved torvet i Platanias og har et rød-brunt skilt der det står Cigarettes, tobacco, cigars, med hvite bokstaver. (De solgte dette også i tillegg til vesker). Styr unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå