Marlena Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 ÅÅÅ har det så vondt.... nå har jeg gjort det. Sagt at jeg gidder ikke være hemmligheten hans lenger. At han kan komme tilbake når han har tatt et ordentlig valg. Jeg vil ikke være nummer 2. Da vil jeg heller være ingen. Men jeg er jo såååå leei meg ....hvorfor gjør det sååå intenst vondt. Hva i all verden skal jeg gjøre. Har jo bare lyst å dø....gråter og gråter. uff dette er ikke noe greit.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Flott at du har tatt tilbake selvrespekten og ikke finner deg i å være en elskerinne som bare er kjekk å ha i bakhånd. Lykke til med det nye livet ditt, finn deg en singel mann neste gang!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Ego! Ego ønsker heller å bli begjært i helvete enn ignorert i himmelen. Har ego rett eller er ego virkelig deg?
Gjest Sola Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 ÅÅÅ har det så vondt.... nå har jeg gjort det. Sagt at jeg gidder ikke være hemmligheten hans lenger. At han kan komme tilbake når han har tatt et ordentlig valg. Jeg vil ikke være nummer 2. Da vil jeg heller være ingen. Men jeg er jo såååå leei meg ....hvorfor gjør det sååå intenst vondt. Hva i all verden skal jeg gjøre. Har jo bare lyst å dø....gråter og gråter. uff dette er ikke noe greit. Hei, har nettopp selv avsluttet dette med å være nr to, jeg taklet det ikke lenger og jeg taklet bare ikke å bli forlatt på en kald måte. For han skulle hjem til kona og barna. Dette er det lureste du kunne gjøre, ellers blir det bare verre og verre. For min del så måtte jeg pga jeg orket ikke lenger, følte meg rett og slett ekkel og at han bare kom for en kjapp en på 15 min når det passet han. Nei takke meg til, aldri igjen. Lykke til, dette går bra. God sommer
Lissi Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Gratulerer damer. Endelig er dere fri til å finne en som elsker dere. Å være hemmeligheten til noen gjør bare vondt i lengden.
Gjest Betty89 Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 ÅÅÅ har det så vondt.... nå har jeg gjort det. Sagt at jeg gidder ikke være hemmligheten hans lenger. At han kan komme tilbake når han har tatt et ordentlig valg. Jeg vil ikke være nummer 2. Da vil jeg heller være ingen. Men jeg er jo såååå leei meg ....hvorfor gjør det sååå intenst vondt. Hva i all verden skal jeg gjøre. Har jo bare lyst å dø....gråter og gråter. uff dette er ikke noe greit. Jeg syns ikke synd på deg! Hva trodde du at han skulle gå ifra kona til deg? Han elsker kona, og liker sex med deg, det er trolig alt! Altså du var bare ett leketøy! Beklager men kan ikke fordra jenter/kvinner som ligger med GIFTE menn! tenk på den stakkars kona.... Viss du er smart nå så ringer du hjem til kona og forteller henne alt om hennes idot mann!
Gjest Betty89 Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Hei, har nettopp selv avsluttet dette med å være nr to, jeg taklet det ikke lenger og jeg taklet bare ikke å bli forlatt på en kald måte. For han skulle hjem til kona og barna. Dette er det lureste du kunne gjøre, ellers blir det bare verre og verre. For min del så måtte jeg pga jeg orket ikke lenger, følte meg rett og slett ekkel og at han bare kom for en kjapp en på 15 min når det passet han. Nei takke meg til, aldri igjen. Lykke til, dette går bra. God sommer Hva trodde du? at han skulle gå ifra kona og barna for deg? Hva er det med så NAIVE kvinner der ute... Gifte menn har dere for sex, ikke for noe annet!
Marlena Skrevet 26. juli 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. juli 2008 Jeg syns ikke synd på deg! Hva trodde du at han skulle gå ifra kona til deg? Han elsker kona, og liker sex med deg, det er trolig alt! Altså du var bare ett leketøy! Beklager men kan ikke fordra jenter/kvinner som ligger med GIFTE menn! tenk på den stakkars kona.... Viss du er smart nå så ringer du hjem til kona og forteller henne alt om hennes idot mann! Herregud snakker om å dømme og bare slenge ut av seg.....du vet da ingenting om han var gift...du vet da ingenting om hvordan jeg ble nummer 2 ...det å være nummer 2 betyr ikke alltid at han er gift eller samboer med nummer 1....Tenk!!!! Nå ble du vel sikkert sjokkert.....
Anamelona Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Herregud snakker om å dømme og bare slenge ut av seg.....du vet da ingenting om han var gift...du vet da ingenting om hvordan jeg ble nummer 2 ...det å være nummer 2 betyr ikke alltid at han er gift eller samboer med nummer 1....Tenk!!!! Nå ble du vel sikkert sjokkert..... Hehe.. Bra svar. Er ikke alltid det fungerer å være "besserwisser"
Gjest Kombaja Skrevet 26. juli 2008 #10 Skrevet 26. juli 2008 Herregud snakker om å dømme og bare slenge ut av seg.....du vet da ingenting om han var gift...du vet da ingenting om hvordan jeg ble nummer 2 ...det å være nummer 2 betyr ikke alltid at han er gift eller samboer med nummer 1....Tenk!!!! Nå ble du vel sikkert sjokkert..... Øh? Uansett, når en fremstiller seg selv som nummer to, så har man jo faktisk tapt da! Det er å nedverdige seg selv. Å ha sex med menn som man vet er i et forhold, ja det er lavmål!
Gjest Gjest_Hermine_* Skrevet 26. juli 2008 #11 Skrevet 26. juli 2008 Jeg syns ikke synd på deg! Hva trodde du at han skulle gå ifra kona til deg? Han elsker kona, og liker sex med deg, det er trolig alt! Altså du var bare ett leketøy! Beklager men kan ikke fordra jenter/kvinner som ligger med GIFTE menn! tenk på den stakkars kona.... Viss du er smart nå så ringer du hjem til kona og forteller henne alt om hennes idot mann! Jeg synes du er meget kvass her, Betty89. Jeg har selv vært elskerinnen til en gift mann over 6 mnd og det var nok ikke bare sex han savnet i ekteskapet. Han savnet samtaler, noen som hadde felles interesser og noen som kunne utfordre ham litt på det intellektuelle plan også. Han torde imidlertid ikke å konfrontere på hjemmebane....og jeg ble forelsket i mannen. Jeg kunne ha giftet meg med hamn på dagen. Jeg var ikke et leketøy, men vi reiste på ferier sammen, kino, gikk ut og spiste, snakket masse om barna hans og hva slags ulike personligheter de er, hvordan vi ser på livet osv. Jeg trsff venner og kolleger av ham og han mine. Vi var et kjærestepar nr. 2. Jeg avbrøt forholdet fordi det så håpløst ut med de betingelsene der (han var gift). Vi hadde en lengre pause med null kontakt. Jeg hørte nå at han har skilt seg, og han har tatt kontakt for første gang på 4 mnd for å si at han vil invitere meg med ut, uten "press eller forventninger". Det jeg prøver å si er at slike historier kan være vakre også, og ende bra (ikke for eks.konen/"dragen" da) men for mannen og den nye kvinnen.
Gjest Flott Skrevet 26. juli 2008 #12 Skrevet 26. juli 2008 Det jeg prøver å si er at slike historier kan være vakre også, og ende bra (ikke for eks.konen/"dragen" da) men for mannen og den nye kvinnen. Tusen takk for dagens "vakreste" så langt!
Anamelona Skrevet 26. juli 2008 #13 Skrevet 26. juli 2008 Jeg synes du er meget kvass her, Betty89. Jeg har selv vært elskerinnen til en gift mann over 6 mnd og det var nok ikke bare sex han savnet i ekteskapet. Han savnet samtaler, noen som hadde felles interesser og noen som kunne utfordre ham litt på det intellektuelle plan også. Han torde imidlertid ikke å konfrontere på hjemmebane....og jeg ble forelsket i mannen. Jeg kunne ha giftet meg med hamn på dagen. Jeg var ikke et leketøy, men vi reiste på ferier sammen, kino, gikk ut og spiste, snakket masse om barna hans og hva slags ulike personligheter de er, hvordan vi ser på livet osv. Jeg trsff venner og kolleger av ham og han mine. Vi var et kjærestepar nr. 2. Jeg avbrøt forholdet fordi det så håpløst ut med de betingelsene der (han var gift). Vi hadde en lengre pause med null kontakt. Jeg hørte nå at han har skilt seg, og han har tatt kontakt for første gang på 4 mnd for å si at han vil invitere meg med ut, uten "press eller forventninger". Det jeg prøver å si er at slike historier kan være vakre også, og ende bra (ikke for eks.konen/"dragen" da) men for mannen og den nye kvinnen. Litt til Bettys forsvar her; hvis det er sånn at hun er 89modell (går bare utifra nicket) så er hun vel da heller ikke mer enn 18-19 år. Hun har egne meninger, og kanskje en liten tanke besserwisser, som jeg nevnte tidligere, men et par år ekstra på baken, så tenker jeg erfaringene sitter!! Det er hennes tap om hun er/kan virke litt sneversynt, men slike ting lærer man med alderen!! Så får vi satse på at det er den som kommer henne til gode.. For det er absolutt ikke alltid sånn at man er en annen manns leketøy om man har et forhold til han, der er jeg HELT enig!!! Lykke til alle som som befinner seg i en slik situasjon, eller har kommet positivt eller negativt ut av det!
Gjest Gjest_Hermine_* Skrevet 26. juli 2008 #15 Skrevet 26. juli 2008 For det er absolutt ikke alltid sånn at man er en annen manns leketøy om man har et forhold til han, der er jeg HELT enig!!! Lykke til alle som som befinner seg i en slik situasjon, eller har kommet positivt eller negativt ut av det! Det sier jeg også, lykke til alle sammen! For noen går det skeis, for andre ordner det seg og går riktig så fint! :love:
Gjest Betty89 Skrevet 26. juli 2008 #16 Skrevet 26. juli 2008 Litt til Bettys forsvar her; hvis det er sånn at hun er 89modell (går bare utifra nicket) så er hun vel da heller ikke mer enn 18-19 år. Hun har egne meninger, og kanskje en liten tanke besserwisser, som jeg nevnte tidligere, men et par år ekstra på baken, så tenker jeg erfaringene sitter!! Det er hennes tap om hun er/kan virke litt sneversynt, men slike ting lærer man med alderen!! Så får vi satse på at det er den som kommer henne til gode.. For det er absolutt ikke alltid sånn at man er en annen manns leketøy om man har et forhold til han, der er jeg HELT enig!!! Lykke til alle som som befinner seg i en slik situasjon, eller har kommet positivt eller negativt ut av det! Hehe okey, jeg var nokk litt for kvass her :gjeiper: hehe ja er 19 år med nokså lite erfaring i livet. Men huff, bare tanken på at typen min hadde hatt en jente nr. 2 får meg til å grøsse Men jeg synes at kvinner bør holde seg borte fra en mann når han er gift hehe
Anamelona Skrevet 26. juli 2008 #17 Skrevet 26. juli 2008 Hehe okey, jeg var nokk litt for kvass her :gjeiper: hehe ja er 19 år med nokså lite erfaring i livet. Men huff, bare tanken på at typen min hadde hatt en jente nr. 2 får meg til å grøsse Men jeg synes at kvinner bør holde seg borte fra en mann når han er gift hehe Jeg skjønner det! Du lot vel følelsene slippe ut litt brått.. Men man lærer så lenge man lever, og det er ikke alltid at ting er sort/hvitt.. Det finnes forskjellige nyanser! Det har jeg lært siden jeg var 17-18 år.. Absolutt! Det kommer med tiden skal du se. Jeg hadde nok ikke hoppet i taket av glede selv, om min kjære hadde lekt seg med en annen mens jeg går hjemme gravid. Da hadde det smelt godt! Ting er helt annerledes enn man tror uansett, det er jo så mange forskjellige sider av en sak. Jeg har sett flere, og det vil du også gjøre, internt eller eksternt, og derav ta lærdom. Lykke til med kjærligheten og andre ting.
Gjest been there Skrevet 26. juli 2008 #18 Skrevet 26. juli 2008 Er det noen som har sagt at TS er nr 2 til en gift mann? Eller samboer for den sakskyld? Nr 2 er man om en proriterer en annen fremfor deg.. TS avkreftet vel at gift/samboer var han ikke... Betty89 : Det er greit å være ung og ha sine sterke meninger. Vi har alle vært der. Dessverre er ikke livet så svart/hvitt som noen vil ha det til. Dette vil du nok erfare etterhvert. OG da snakker jeg ikke om utroskap spesielt. TS - Marlena : Dette er nok et bra trekk fra din side. Om det er siste trekket vet man jo ikke. Men det er ikke viktig i forhold til hva DU taper - om det skulle ha fortsatt som deg som den tapende part: nr.2. Selv om du føler at du mister ditt livs store kjærlighet - så gjør du ikke det. Det fins flere der ute som kan få akkurat ditt hjerte å løpe løpsk igjen. Det er bare litt vanskelig å huske midt i sorgen. Lykke til.
Gjest *smak* Skrevet 26. juli 2008 #19 Skrevet 26. juli 2008 (endret) Skjønner ikke hvorfor dere angriper Betty89, hun har da rett til å ha sine meninger selv om hun er ung. Det er jo mangfoldet på KG som er spennende, ikke sant? Endret 26. juli 2008 av *smak*
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #20 Skrevet 26. juli 2008 Skjønner ikke hvorfor dere angriper Betty89, hun har da rett til å ha sine meninger selv om hun er ung. Det er jo mangfoldet på KG som er spennende, ikke sant? Å nei du, man må være minst 35 år og ha hatt en elsker, en mann med elskerinne OG blitt prioritert sist av jobb , fritid , kamerater osv. Først DA er man meningsberettiget og kan lovprise eller advare mot elskerinne/ nr. 2- rollen . Og så skal man få klappe litt på hodet til de yngre og fortelle at det er helt vanlig og det kan skje deg også, du er bare ikke gammel nok til å forstå det enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå