Gå til innhold

Bare vennefølelser ?

Gjest Gjest_Undrende_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Undrende_*

Hei

Jeg traff en mann, flott type på en nettside, og etter en stund treftes vi. Vi pratet en hel natt, og hadde sex. Herlig sex. Etter vel en uke traff vi hverandre igjen. Det var han som inviterte. Vi hadde nok en natt med sex og prat som igjen var veldig bra. Vi hadde mye felles interesser og manglet ikke noe å snakke om, men han snakket litt vel mye om x er og y er osv, så om natten der så tenkte jeg litt på at "Du er ikke klar for noe forhold"... OK....Så til greien. Dagen etter fikk jeg en sms. "Det blir ikke noe mere mellom oss, for det er bare vennefølelser for min del"...

Det er mange år siden jeg var i date possisjon så mitt spørsmål er; Er det vanlig å bruke så kort tid på å finne ut om man liker noen eller traff jeg rett og slett en som ikke var klar..Vet det er umulig å svare på det siste der, men jeg er litt frustrert og føler meg på en måte litt brukt, men men..Kanskje jeg burde tenkt to g selv....:)

Fint om noen svarer :=0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest missLady

Vel det er nok veldig individuelt. Noen ganger merker man det raskt, og andre ganger trenger man tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest undrende

Ja, jeg tror jeg velger å se det som et ligg ja, men kunne det ikke holdt med det ene liksom :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ja, jeg tror jeg velger å se det som et ligg ja, men kunne det ikke holdt med det ene liksom :=)

hvorfor det? hvis det var bra for deg. Det er vel ikke sånn at du hadde noe bedre å gjøre akkurat da, vel. Natten blir jo ikke dårligere om det ikke blir et livslangt forhold ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...