Gå til innhold

Feriekofferten

Gjest Gjest_Ariadne_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Ariadne_*

Selv tar jeg alltid med meg for mye klær, men jeg tenker som så at det er bedre å ha med litt for mye enn litt for lite. Man vet jo aldri - i fjor, da jeg og samboeren min var i Hellas, ble vi plutselig invitert i et bryllup! Da var jeg sjeleglad for at jeg hadde tatt med meg de høyhælte gullsandalene mine, selv om jeg bare brukte dem en eneste gang utenom.

Vi ferierer 3 uker på en gresk øy hvert år, og jeg pakker alltid med meg 3-4 bikinier fordi jeg bader og svømmer mye. 2-3 skjørt og like mange shorts, etpar capribukser/clamdiggers, 3-5 tynne sommerkjoler og en masse topper i ulike farger, samt flere par flipflops. Etpar tynne tunikaer som kan brukes både over bikinien om dagen og sammen med en bukse om kvelden tar jeg også med, og minst ett par pene sko eller sandaler. En myk "kosebukse" må også med, og nok undertøy.

Når jeg har listet det opp ser det egentlig ikke så mye ut, men kofferten er alltid nesten helt full, den! Mulig at jeg må begrense hva jeg tar meg meg av toalettsaker og solkrem......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...