Gjest Gjest_Happy_* Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Vi skal i 40 års lag. Vi er to stykk, gode venner av jubilanten. Festen skal være med middag. Hvor mye bør gaven koste? Tips til gave? Jeg har fundert på gavekort på kino. Jubilanten "har alt" og det han ikke har kjøper han seg. De har små barn, så jeg har tenkt på biletter til et show med barnevakt, eller blir det dumt siden det da ikke bare er til ham? Trenger innspill!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Det høres ut som en super gave til en som "har alt" bortsett fra (antageligvis) tid som bare kjærestepar :-)
Gjest antigartner Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Vi har også gitt billetter til noe jubilanten liker i 40-årsgave. Ingen reagerte på at gaven ikke bare var til han som hadde bursdag. Alle var i grunnen enige om at det var en lur gave til den som "har alt". Jubilanten selv, og hans kone, ble veldig glade for gaven. Hvis de i tillegg har barn som må passes på, er det jo kjempehyggelig å gi bort litt av sin tid for å være barnevakt mens mor og far er ute og "benytter" gaven!
Gjest antigartner Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Jeg glemte å svare på prisspørsmålet. Der er det vel neppe noe fasitsvar. Vi har brukt å legge oss på 300 - 500 kr når gaven er fra oss som par. Andre vil sikkert si det er for lite/mye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå