Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ForleskaGutt
Skrevet

Det har seg nå sånn at jeg er forelska. I og for seg en bra ting det, men hun vet det ikke og jeg tror ikke hun er helt klar for noe mer.

VI har kjent hvernadre en liten stund, vi har fantastisk sex , hun er så lett å prate med og elsker lyden av latteren hennes. (som jeg er så heldig å få høre masse når vi er sammen) Vi er pulevenner/elskere/fuckbuddies (velg det du liker best), men ikke noe mer. Hun har alltid vært veldig tydelig på hva hun vil og det er jo bra, er bare det at nå vil jeg noe mer. Liker ikke å tenke på at hun er med andre, at hun kanskje faller for noen, at jeg ikke er der med henne. Hun er den jeg vil være med, som jeg vil våkne opp med hver dag og dele alt i livet mitt med.

Hva skal jeg gjøre?! Vet jo at vi må prate sammen neste gang vi treffes og vet hva jeg skal si, har tenkt på dette en stund så vet at jeg vil gjøre det litt romantiskt (selv om hun sier hun ikke er en romantisk person). Greia er vel at jeg er redd for å skremme henne, at hun synes jeg pusher henne for mye, og det er med dette jeg trenger hjelp. Hva slags setting er romantisk uten å være klissete? Vi har ikke vært så mye ute sammen så har ingen spesielle steder og sånne ting. Hva hadde dere likt?

Videoannonse
Annonse
Gjest missLady
Skrevet
Det har seg nå sånn at jeg er forelska. I og for seg en bra ting det, men hun vet det ikke og jeg tror ikke hun er helt klar for noe mer.

VI har kjent hvernadre en liten stund, vi har fantastisk sex , hun er så lett å prate med og elsker lyden av latteren hennes. (som jeg er så heldig å få høre masse når vi er sammen) Vi er pulevenner/elskere/fuckbuddies (velg det du liker best), men ikke noe mer. Hun har alltid vært veldig tydelig på hva hun vil og det er jo bra, er bare det at nå vil jeg noe mer. Liker ikke å tenke på at hun er med andre, at hun kanskje faller for noen, at jeg ikke er der med henne. Hun er den jeg vil være med, som jeg vil våkne opp med hver dag og dele alt i livet mitt med.

Hva skal jeg gjøre?! Vet jo at vi må prate sammen neste gang vi treffes og vet hva jeg skal si, har tenkt på dette en stund så vet at jeg vil gjøre det litt romantiskt (selv om hun sier hun ikke er en romantisk person). Greia er vel at jeg er redd for å skremme henne, at hun synes jeg pusher henne for mye, og det er med dette jeg trenger hjelp. Hva slags setting er romantisk uten å være klissete? Vi har ikke vært så mye ute sammen så har ingen spesielle steder og sånne ting. Hva hadde dere likt?

Vel da hun sier hun ikke er den romantiske typen, hva med å ikke bare gjøre det veldig lett?

Lag middag til henne f.eks.. Så kan du jo ta opp hva du føler under middagen, eller etter..

Jeg hadde iallefall likt veldig godt å fått servert middag fra en fyr:)

Gjest Betty89
Skrevet

Hmm..ok.. Du bør lage middag til henne ja, noe du vet hun liker :) Også kan du hinte at du liker henne godt og vill noe mer med henne enn bare fuckbuddies! Viss hun ikke vill dette her du vill, bør du igjallefall slutte å ligge med henne slik, da blir du trolig mer såret.

Gjest ForelskaGutt
Skrevet

Middag er jo en god idè, kan ha det hjemme å da er det nok lettere for begge to å si det en har på hjertet. Men hadde nå tenkt å gjøre litt mer ut av det, selv om hun sier hun ikke er romantisk av seg så tror jeg hun hadde likt litt mer romantikk rundt situasjonen.

Planen er å lage middag (favorittmaten hennes), ha på fin musikk (favorittbandet hennes), å ta det litt chill til å begynne med. Skjer imorgen dette så må bare holde fingrene krysset for at hun vil det samme som meg.

Er ganske så nervøs kjenner jeg, å vil jo ta meg best mulig ut så idag har jeg handlet nye klær, parfyme og vært på frisøren. Håper det er verdt det når alt kommer til alt.

Har dere vært i lignende situasjoner? Og hvordan foregikk det?

Skrevet

Jeg ville gått for et mindre ambisiøst opplegg. Hun har sagt at hun ikke ønsker noe mer (men det kan jo ha endret seg) og at hun ikke er romantisk av seg. For meg høres det da ut som en dårlig idé med middag, romantisk musikk og kjærlighetserklæringer. Jeg ville heller begynt i det små og følt meg fram. Etter dere har sex neste gang, kan du jo fortelle henne at du synes hun er nydelig. Så ser du om hun ser glad ut, eller om hun blir brydd. Det gir deg et utgangspunkt for hva du skal gjøre videre, og kanskje blir hun etterhvert klar for et mer romantisk opplegg.

Fortell oss nå uansett hvordan det går, da! :)

Skrevet
Jeg ville gått for et mindre ambisiøst opplegg. Hun har sagt at hun ikke ønsker noe mer (men det kan jo ha endret seg) og at hun ikke er romantisk av seg. For meg høres det da ut som en dårlig idé med middag, romantisk musikk og kjærlighetserklæringer. Jeg ville heller begynt i det små og følt meg fram. Etter dere har sex neste gang, kan du jo fortelle henne at du synes hun er nydelig. Så ser du om hun ser glad ut, eller om hun blir brydd. Det gir deg et utgangspunkt for hva du skal gjøre videre, og kanskje blir hun etterhvert klar for et mer romantisk opplegg.

Fortell oss nå uansett hvordan det går, da! :)

Enig med Ciara! Prøv deg litt fram først og se det an, ikke legg alle eggene i en kurv og kjør på med romantisk kveld og full pakke før du har sett det an litt. Hvis på tross av hint ikke viser interesse for noe mer, slutt å ha sex med henne, for du kommer bare til å få det verre med deg selv da.

Gjest Gjest
Skrevet

ut fra disse forutsetningene(hun har sagt klart ifra..) så ville jeg absolutt ikke likt et romantisk opplegg.

men jeg ville ha fått beskjed, og den beste måten å gjøre dette på er å gjøre en avtale om å treffes for å prate.

du må jo bare fortelle henne at du vet avtalen mellom dere var å ha et overflatisk forhold, men du har utviklet følelser.

hun vil da(desvere) mest sannsynlig si at det har ikke hun(utfra det du beskriver iallefall), og da får du bare svare at ok, men da bør dere gå hver deres vei.

jeg ville blitt veldig ukomfortabel med et romantisk opplegg fordi jeg hadde følt meg satt opp mot en vegg. dere har jo tross alt hatt en gjensidig avtale, og hver gang du fra nå av ikke forteller henne det så er jo det er brudd på avtalen deres.

om jeg så hadde hatt gjensidige følelser så hadde jeg likevel foretrukket denne første samtalen på en mer nøytral grunn.

Gjest ForelskaGutt
Skrevet

Meg igjen, tenkte å fortelle hvordan det gikk.

Var kjempenervøs før hun skulle komme hit, og stresset vel gankse så mye med å legge alt til rette. HUn kom iallefall og siden jeg bare hadde sagt at jeg gjerne ville be henne på middag å prate litt så var hun veldig skeptisk. Men gikk nå iallefall greit frem til jeg skulle si hva jeg hadde å si. Jeg sa at jeg ville gjerne få sagt mitt før hun avbrøt meg og fortalte henne at jeg liker henne sinnsykt godt og vil være med henne. Hun ble jo veldig tatt på senga og lurte på hvor lenge jeg hadde følt det sånn og hvorfor jeg ikke hadde sagt noe før osv. Tok litt tid før jeg fikk forklart alt, men vi pratet ialllefall om mye. Kom frem til at hun ikke vil ha noe forhold med meg enda, men gjerne kunne tenke seg å bli med meg ut å gjøre litt ting sammen (ikke bare sex).

Hun har blitt kraftig såret (sosielt fysisk) av andre tidligere og har litt problemer med å stole på folk og slippe meg for nærme, men dette fikk vi også pratet om. Hun så så sårbar ut da hun fortalte meg om det at jeg bare ville holde henne fast og passe på henne.

Så jo vi skal prøve, det kommer til å ta tid og det gjør meg ingenting, så nå håper jeg bare at vi klarer det:) Er iallefall veldig optimistisk angående det hele:)

Skrevet

Det høres ut som en veldig bra start! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...