Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #1 Del Skrevet 25. juli 2008 Det blir anbefalt flere steder at brun mascara passer best fordi det blir mest naturlig og gir ikke et så hardt utseende...Er usikker på om jeg ska prøve brun mascara og heller bruke brun mascara til kveldsbruk??? Er usikker så håper på svar I tillegg lurer jeg på om noen a dere har prøvde den Bodyshop sin vitamin E fuktspray til å forsegle makeup, funker det? Dessuten så sliter jeg me a mascaraen har en tendens til å renne litt nedover i løpet a dagen, hvordan fohindre dette uten å bruke vannfast? Litt spm men håper på svar på noen a de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #2 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg bruker av og til brun mascara, er veldig lys selv, så synes det kan være fint noen ganger, ikke så "hardt" og voldsomt : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg bruker av og til brun mascara, er veldig lys selv, så synes det kan være fint noen ganger, ikke så "hardt" og voldsomt : ) Ja jeg er usikker på hva jeg ska ha, siden jeg er brunette, men ikke så veldig mørk, kanskje brun ser litt mer naturlig ut....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tropehus Skrevet 25. juli 2008 #4 Del Skrevet 25. juli 2008 Det blir anbefalt flere steder at brun mascara passer best fordi det blir mest naturlig og gir ikke et så hardt utseende...Er usikker på om jeg ska prøve brun mascara og heller bruke brun mascara til kveldsbruk??? Er usikker så håper på svar I tillegg lurer jeg på om noen a dere har prøvde den Bodyshop sin vitamin E fuktspray til å forsegle makeup, funker det? Dessuten så sliter jeg me a mascaraen har en tendens til å renne litt nedover i løpet a dagen, hvordan fohindre dette uten å bruke vannfast? Litt spm men håper på svar på noen a de Hva med å bare kjøpe en å prøve? En mascara koster ikke mer enn 200-300 kr og det er jo ikke verdens undergang om du ikke blir fornøyd? Det høres jo ut som en god idè å prøve noe som ikke er så hardt hvis du er veldig lys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 25. juli 2008 #5 Del Skrevet 25. juli 2008 Det er ikkje nødvendig å kjøpa dyr mascara for å testa. L'Oreal og andre rimelege merker har og brun mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 25. juli 2008 #6 Del Skrevet 25. juli 2008 (endret) Jeg brukte brun maskara en kort periode, men jeg syns det ble veldig lite effekt av det. Jeg er tilhenger av det naturlige, men da føltes det som om jeg ikke hadde på meg maskara. Jeg er vel verken spesielt lys eller mørk, men en mellomting (mørke øyne og vipper og bryn som er mørkere enn håret, som igjen er mellomblondt). Endret 25. juli 2008 av Frk Åberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 25. juli 2008 #7 Del Skrevet 25. juli 2008 Jeg er mellommørk, og det har hendt jeg har lånt brun maskara, hvis jeg ikke har hatt med min svarte. Men jeg syntes ikke det var noe særlig. Som Frk. Åberg. så jeg nesten ikke forskjell fra å være usminket med brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 27. juli 2008 #8 Del Skrevet 27. juli 2008 synes fortsatt det skulle eksistert mascaraer i fargen "mørk blond" som jeg synes ser hakket mer naturlig ut enn brun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana88 Skrevet 29. juli 2008 #9 Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg synes svart maskara er penest når man har grønne og blå øyne. For brunetter anbefaler jeg brun maskara hvis de vil ha en mer naturlig look. Spørs også hvilken øyenskygge man bruker og om man vil oppnå et dramatisk blikk. Jeg er brunette og bruker begge, bruker mest svart når jeg vil åpne blikket mer og når jeg har grønnaktig øyenskygge med grå toner :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 29. juli 2008 #10 Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) jeg er mørk blond med svarte vipper/bryn og blåe øyner. Bruker brun til dagligdags, føler jeg meg ikke oversminket, og svart på byn. Bare å prøve seg frem! veldig artig med blå maskara og, mange positive bemerkninger Angående rennende maskara, ha en q-tips i veska for å korrigere i blant, evt prøv deg frem med maskaraer. Jeg bruker Big Tease, den renner ikke noe på meg Endret 29. juli 2008 av pittie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå