Gå til innhold

Spillelistene ble borte på ipod'n!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det som skjedde var at ipod'n var full, og at jeg ikke fikk synkronisert. Fikk da spm om et eller annet, og trykket ja, og dermed er alle spillelistene mine borte fra ipod'n min. :gråte: De er fortsatt inne på itunes. Jeg har prøvd å synkronisere ørten ganger, men de kommer ikke tilbake. Jeg har også sletta mye, så det er plass nok nå. Bør jeg trykke 'gjenopprett' eller noe sånt? Eller forsvinner alt da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ipoden er nesten full, er det kanskje derfor du ikke få lagt dem over igjen? Jeg pleier å slå av synkronisering og legge ting fra itunes til ipod manuelt jeg. Av lagringshensyn har jeg kanskje mer musikk på ipoden enn på dataen, og dette forsvinner jo ved synkronisering.

Gjest Gjest
Skrevet
Hvis ipoden er nesten full, er det kanskje derfor du ikke få lagt dem over igjen? Jeg pleier å slå av synkronisering og legge ting fra itunes til ipod manuelt jeg. Av lagringshensyn har jeg kanskje mer musikk på ipoden enn på dataen, og dette forsvinner jo ved synkronisering.

Takk for svar! :)

Skal prøve det. Kommer nok tilbake for å mase om hjelp, spørs om jeg finner 'slå av synkronisering' for eks... :sjenert:

Skrevet

Du klikker på ipoden din i lista til venstre, og så skal det komme opp et vindu med masse faner. Der skal det ligge som et alternativ i hovedvinduet. Hvis ikke går du til "musikk", og så tar du vekk haken for "synkroniser musikk" eller et eller annet slikt. Det er lett å finne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...