Gå til innhold

Dermalogica

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sunshine_*
Skrevet

Hei! Jeg vurderer å bestille denne, men lurer på følgende.. er det en "fullverdig" fuktighetskrem til ansikt? Er det noen som har prøvd denne? Har nettopp fått øynene opp for Dermalogica, og elsker renseproduktene deres, derfor tenkte jeg å prøve denne kremen.. anyone?

Takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en veldig "tørst" hud, og den kremen ga ikke nok fuktighet til meg. Men har du en normal hud, vil jeg tro den passer bra. Jeg måtte legge flere lag, og da ble den veldig udrøy...

Gjest Gjest
Skrevet

OK.. jeg har blandet hud, men tror de kvisene jeg har kommer av at huden min er relativt sensitiv og tørr... tror jeg skal ta sjansen og prøve :) Tusen takk for svar!

Skrevet

Jeg har normal hud, tenderer til å bli tørr av og til, men ofte fet i t-sonen. Active moist funker glimrende for meg, den gir meg masse fukt uten å bli for tung for de fetere partiene. Så bare bestill ja :)

Skrevet

Jeg har kombinert hud og er veldig fuktfattig og denne ga meg ikke nok fukt i det hele tatt...

Skrevet

Min hud er litt tørr om vinteren, og helt normal om sommeren. Jeg bruker Active Moist om sommeren, og tildels om vinteren også.

Det jeg oppdaget da jeg begynte å bruke Dermalogica, var at huden min ikke var så tørr som jeg trodde. Jeg hadde bare ikke brukt renseprodukter som fjerner alle de døde hudcellene! Nå er jeg ikke plaget med tørre flak lengre, hemmeligheten heter Gentle Cream Exfoliant ;)

Active Moist er kjempegod, litt tyntflytende, men det gjør meg ingenting!

Skrevet

Active Moist egner seg best til sommer synes jeg, det er ikke nok når vinter kommer, da bruker jeg Dermalogica Smoothing Cream tror jeg det heter.

Skrevet

Skin Smoothing Cream, den bruker jeg også om vinteren. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...