Gjest Gjest_Sunshine_* Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Hei! Jeg vurderer å bestille denne, men lurer på følgende.. er det en "fullverdig" fuktighetskrem til ansikt? Er det noen som har prøvd denne? Har nettopp fått øynene opp for Dermalogica, og elsker renseproduktene deres, derfor tenkte jeg å prøve denne kremen.. anyone? Takk
Bex Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har en veldig "tørst" hud, og den kremen ga ikke nok fuktighet til meg. Men har du en normal hud, vil jeg tro den passer bra. Jeg måtte legge flere lag, og da ble den veldig udrøy...
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 OK.. jeg har blandet hud, men tror de kvisene jeg har kommer av at huden min er relativt sensitiv og tørr... tror jeg skal ta sjansen og prøve Tusen takk for svar!
FangeLiv Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Jeg har normal hud, tenderer til å bli tørr av og til, men ofte fet i t-sonen. Active moist funker glimrende for meg, den gir meg masse fukt uten å bli for tung for de fetere partiene. Så bare bestill ja
Hilde Christina Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Jeg har kombinert hud og er veldig fuktfattig og denne ga meg ikke nok fukt i det hele tatt...
Gjest Gaby Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Min hud er litt tørr om vinteren, og helt normal om sommeren. Jeg bruker Active Moist om sommeren, og tildels om vinteren også. Det jeg oppdaget da jeg begynte å bruke Dermalogica, var at huden min ikke var så tørr som jeg trodde. Jeg hadde bare ikke brukt renseprodukter som fjerner alle de døde hudcellene! Nå er jeg ikke plaget med tørre flak lengre, hemmeligheten heter Gentle Cream Exfoliant Active Moist er kjempegod, litt tyntflytende, men det gjør meg ingenting!
royaltrux Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Active Moist egner seg best til sommer synes jeg, det er ikke nok når vinter kommer, da bruker jeg Dermalogica Smoothing Cream tror jeg det heter.
Gjest Gaby Skrevet 28. juli 2008 #8 Skrevet 28. juli 2008 Skin Smoothing Cream, den bruker jeg også om vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå