Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har prøvd dette eller kjøpt det?

Fikk meg dette i går og det er jo kjempe gøy. Litt bedre enn både singstar og guitar hero jo, og trommene er desidert best.

Hvis noen har det så hadde det vært morro og lagt til på vennelista sånn at man kan spille sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde det i USA i juni, der har det jo vært ute en stund. Pluss at de hadde det på spillmessa her i byen tidligere i år, men da var jeg ikke modig nok til å prøve. Samboer'n testa det og han har ikke snakket om andre spill etterpå!

Trommer var stas, har lite erfaring med tromming men alltid hatt lyst til å spille. Vil tro at trommeslagere sklir rett inn i spillet uten problemer. Nå har vi bare PS3 og Wii her i huset så vi må vente til det kommer ut på en av de konsollene. Har du 360 eller har du importert spillet til en av de andre konsollene?

Men jeg har lest at Guitar Hero world tour sitt trommesett er bedre enn Rock band sitt, det har bare tre trommer men to cymbaler i tillegg. Og trommene er mer sensitive sånn at man kan spille på forskjellige måter.

Disse bandene tar jo en del plass så vi er egentlig litt i tvil om vi skal kjøpe begge.

Skrevet (endret)

Har til 360 ja..

Trommene til world tour så rarest ut hihi..

Men jeg syntes guitar hero sitt oppsett på skjermen er så rotete og stygt, og det ble litt for mye når det da var for 4 stykker i world tour. Hvertfall bildene jeg så på nettet.

Men det forundrer meg ikke om de finner en måte og få dette til å samarbeide på siden man bruker jo gitaren fra guitar hero i rock band.

Og om trommene er like krevende i world tour så tror meg, da vil du ikke ha mer en fire flater + stortromme. Jeg greier ikke easy enda for å si det slik :fnise:

Endret av Gjest
Skrevet

Enig i at trommesettet i World tour ser litt rart ut, men det er vel bare en prototype foreløpig.

Men så er jo Orange crush på Rock band og den har jeg bare sååå lyst til å spille.... :sjenert:

Jeg prøvde to låter på easy, det var Creep og en annen...det gikk greit men det finnes vel adskillig vanskeligere sanger.

Kjøpte forresten Guitar hero til DS i USA, det var en heller merkelig opplevelse. Ble bare plundrete å spille på den lille maskinen.

Skrevet

Så også en drøss med sanger man kunne laste ned og var mye bra der også, regner med at det kommer mer etterhvert.

En del av de er kjempelette å spille, men så er noen utrolig vanskelig igjen hehe, og kommer man ut av rytmen så får man det ikke til senere hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...