Gjest Tomas Skrevet 25. juli 2008 #1 Skrevet 25. juli 2008 Jeg er en mann på 22 år som er lykkelig gift med min deilige kone og vi har 2 barn. Den seneste tid har min kone kjøpt mange nye klær og hun har også begynt å gå mye ut alene. Når jeg spør hvem hun er sammen med svarer hun alltid " ikke noen du kjenner". I forgårs ringte hennes mobiltelefon og da jeg skulle ta den freste hun at jeg aldri skulle røre hennes mobil. Hver torsdag når hun kommer hjem blir hun alltid satt av litt nede i veien. På torsdag besluttet jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min Audi. Da så jeg til min forskrekkelse at den lekker litt olje. Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en Audi RS4 lekker olje når den kun har kjørt 30 000 km???
Gjest ironi-ateisten Skrevet 25. juli 2008 #2 Skrevet 25. juli 2008 Det kommer jo selvsagt an på hvordan bilen har blitt behandlet. Jeg kan ikke forestille meg at dette er normalen ved "vanlig bruk". Sjekk garantien på bilen, og ta kontakt med selskapet ditt. Lykke til!
Gjest Lunis Skrevet 25. juli 2008 #3 Skrevet 25. juli 2008 Det jeg ville bekymret meg mest for er kanskje hva kona di driver med bak din rygg. Det der hørtes veldig mistenkelig ut.
Gjest ironi-ateisten Skrevet 25. juli 2008 #4 Skrevet 25. juli 2008 Det jeg ville bekymret meg mest for er kanskje hva kona di driver med bak din rygg. Det der hørtes veldig mistenkelig ut. Bilen først, kona etterpå.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. juli 2008 #5 Skrevet 25. juli 2008 Ta med bilen på verksted, du. Dette hørtes urovekkende ut....
Gjest missLady Skrevet 25. juli 2008 #6 Skrevet 25. juli 2008 Hahaha!! Ta bilen med på verksted og få den fiksa! Så kanskje bekymre deg litt for kona de og finn ut hva hun holder på med
Jojo Skrevet 25. juli 2008 #7 Skrevet 25. juli 2008 Du må sjekke bilen seff, men tror du at kona har skadet bilen? Utifra hvordan du formulerte historien?
Amanlis Skrevet 25. juli 2008 #8 Skrevet 25. juli 2008 Denne historien minner meg om en vits jeg leste i Vi Menns vitsehefte som kom ut for to-tre uker siden.
feuerstein Skrevet 25. juli 2008 #9 Skrevet 25. juli 2008 En RS4 skal definitivt ikke lekke motorolje, uansett km.stand. Den kan lekke girolje (75W90) fra bakre differensial, men da skal den være kjørt en del lengre. At en RS4 forbrenner olje i uhyggelig store kvanta er derimot helt normalt. Uansett, imponerende at du 22 år gammel er gift, har 2 barn og dessuten råd til en millionbil som RS4. Driver du som grossist innen kokain? Morsom historie første gang, men nå har den vært rundt på nettet i flere omganger med de fleste bilmerker og mulige synlige feil.
Gjest Haterskrot Skrevet 25. juli 2008 #10 Skrevet 25. juli 2008 Hva som helst kan vel skje med biler hvor fabrikken ikke setter kvalitet i førersetet. Oljesøl og andre feil kan dukke opp på en hvilken som helst gjennomsnittlig skranglekjerre.
Buster Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 Ho ho ho, men regner med at denne er en stor bøff! Om lekkasje er tilfelle er det i hvert fall utrolig viktig at du ikke kjører den uten å være helt sikker på at det er over minimum nivået. Har selv en kamerat som var klar over at hans bil hadde en utett girkasse, men han regnet med det var nok så han kunne komme seg til verkstedet. Resultatet ble ny girkasse og en del andre deler til en pris på over 25K
Isolde* Skrevet 19. august 2008 #12 Skrevet 19. august 2008 Hahaha! Den her var komisk!!! Først trodde jeg det var noe skikkelige greier med kona..men så var det jo egentlig om bilen...:gjeiper: men ts, jeg synes du bør heller bekymre deg for kona di først, så tar du bilen med på verksted etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #13 Skrevet 20. august 2008 Det overasker meg at så mange tar dette seriøst... :klø:
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2008 #14 Skrevet 20. august 2008 Det overasker meg at så mange tar dette seriøst... :klø: Det er ikke lov å engang antyde at en tråd er tull på kvinneguiden. Det kombinert med en rekke lettlurte folk,så blir dette resultatet. Sørgelig nok.
Gjest Gitte Skrevet 20. august 2008 #16 Skrevet 20. august 2008 Hehe den der er kjempegammel, men morsom :-)
Chianty Skrevet 5. september 2008 #17 Skrevet 5. september 2008 Tragisk, tenke seg til å lekke.... Hvordan går det med bilen ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå