Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei.

Tips til overantting i København? Rent, pent og billig. Jeg har allerede sett på CABINN (dere som har vært der, kom gjerne med deres erfaring), så det hadde vært fint med noen andre alternativ.

Takk for svar.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Tips til overantting i København? Rent, pent og billig. Jeg har allerede sett på CABINN (dere som har vært der, kom gjerne med deres erfaring), så det hadde vært fint med noen andre alternativ.

Takk for svar.

Vi lå på hotel centrum i fjor. Greit og billig. Veldig hyggelig betjening da. Utsikten fra den siden vårt rom lå på var så som så :pppp

Skrevet
Hei.

Takk for svar.

Har vært på Cabinn i både Århus og Odense, og siden de opererer med samme konsept over alt, og erfaringen var lik begge steder, antar jeg jo at det også er likt i København. Det ligger også relativt sentralt i København, hvis du tenker på det inne i byen.

Jeg var veldig fornøyd med oppholdet, jeg. Det er ikke verdens største rom, men det er bad tilknyttet rommet og det er ok nok senger. Rent og pent var det også.

Man får hva man betaler for, men Cabinn har absolutt vært et veldig godt alternativ til ungdomsherberge (Danhostel ligger forøvrig også sentralt i København) eller camping.

Skrevet

Jeg har ikke bodd på Cabinn selv, men kjenner flere som har gjort og som har vært fornøyde.

Sist jeg var i København, så bodde jeg her. Eneste ulempen er at man må betale for frokost, men det gir jo også frihet til å spise andre steder enn på hotellet.

Skrevet

Jeg var i København i sommer og bodde på Copenhagen Island. Kjempeflott hotell, veldig fornøyd med valget. Vi bestilte gjennom Coop-hotellkupp og fikk god pris. Sjekk ut hva andre synes om hotellet på www.tripadvisor.com! Ikke helt sentral beliggenhet, men sentral nok for meg. Fem minutt å gå til toget, og ca 5 min på toget, så er du midt i sentrum.

Skrevet
Jeg var i København i sommer og bodde på Copenhagen Island. Kjempeflott hotell, veldig fornøyd med valget. Vi bestilte gjennom Coop-hotellkupp og fikk god pris. Sjekk ut hva andre synes om hotellet på www.tripadvisor.com! Ikke helt sentral beliggenhet, men sentral nok for meg. Fem minutt å gå til toget, og ca 5 min på toget, så er du midt i sentrum.

Sikkert greit, men for meg er det langt utenfor byen hvis jeg først er på storbytur. Noe av poenget for meg er å kunne være ute så lenge jeg vil, helt uten å tenke på buss-,båt- eller togtider.

Skrevet (endret)

Vi bodde på Strand, helt i sentrum og var vel noe under 3000 for 4 netter i en dobbeltrom.

Rommene var ikke verdens største, men helt grei 3-stjerners generelt. Og beliggenhet var veldig bra! 2 minutters gange til Nyhavn og 3-4 minutter fra Kongenes Nytorv.

Hvis jeg husker korrekt, bestilte via Norwegians webside, de hadde da en eller annen rabatt der for Strand.

Men jeg vet da ikke om det regnes som billig? :klø:

Hmm... ser at nå kommer det mye høyere pris for en eller annen grunn. Kanskje vi var bare veldig heldige med bestilling og tilbud der og da.

Uansett, kanskej også lurt å sjekke http://www.hotell.no/? Eller http://www.travelpunk.com/ (den har jeg to ganger brukt selv, men ikke for københavn)

Endret av mrs_bond
Skrevet

Ligger et hotel like ved Rådhusplassen som heter Kong Fredrik, 2 min så er du i begynnelsen av strøket - helt topp hotell - kan være litt støy fra gaten hvis du har rom mot den

Skrevet
Sikkert greit, men for meg er det langt utenfor byen hvis jeg først er på storbytur. Noe av poenget for meg er å kunne være ute så lenge jeg vil, helt uten å tenke på buss-,båt- eller togtider.

Jeg bodde på Island i mars, og det er ikke noe problem å gå inn til sentrum.

Vi brukte max 15 min inn til torget.

Det var et utrolig fint hotell, og mye for pengene. Vi brukte også Coop avtalen.

Dersom du er coop medlem så kan du også velge andre hoteller i København gjennom dem til en god pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...