Gjest Gjest_Martin_* Skrevet 24. juli 2008 #1 Skrevet 24. juli 2008 Det er sommer og det sol og det er svett og det er fryktelig varmt over alt! Allikevel maser jeg på dere mine ønsker om å se mere nylonstrømper! I åpne sko med tåforsterkning eller i lukkede sko med nylakkerte negler.Røde tånegler i tynne nylonstrømper er vidunderlig å se på. Bruk mere nylonstrømper. Hør mindre på sex in the city. Det er så utrolig lite sexy. Elegante kvinner fremfor kule jenter i jeansshorts og bare bein. Prøv å være litt damete fra tid til annen. Det er bare min mening.
milla-mor Skrevet 24. juli 2008 #2 Skrevet 24. juli 2008 Gå med de forbanna nylonstrømpene dine selv, da. Ikke sitt og lur på hvorfor kvinner velger komfort, fremfor din fetisj, i sommervarmen... Jeg synes ikke nylonstrømper er fint, og jeg synes bare ben er tusen ganger mer sexy. Jeg er ikke ufeminin av den grunn, vettu.
FangeLiv Skrevet 24. juli 2008 #3 Skrevet 24. juli 2008 Gå med de forbanna nylonstrømpene dine selv, da. Ikke sitt og lur på hvorfor kvinner velger komfort, fremfor din fetisj, i sommervarmen... Jeg synes ikke nylonstrømper er fint, og jeg synes bare ben er tusen ganger mer sexy. Jeg er ikke ufeminin av den grunn, vettu. Fullstendig enig med deg.
Hilde Christina Skrevet 26. juli 2008 #4 Skrevet 26. juli 2008 Være mer damete ja.... Så man må bruke nylonstrømper for å være damete? Enig med personen over, gå i de helvetes nylonstrømpene selv om du synes det er så vakkert. Tosk :D
Gjest StockDama Skrevet 26. juli 2008 #5 Skrevet 26. juli 2008 Gå med de forbanna nylonstrømpene dine selv, da. Ikke sitt og lur på hvorfor kvinner velger komfort, fremfor din fetisj, i sommervarmen... Jeg synes ikke nylonstrømper er fint, og jeg synes bare ben er tusen ganger mer sexy. Jeg er ikke ufeminin av den grunn, vettu. Åh så enig.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #6 Skrevet 26. juli 2008 Neinei, svettende damer i klamme nylonstrømper i sola må vel være toppen av lykke
Cazi Skrevet 26. juli 2008 #7 Skrevet 26. juli 2008 Tette, stramme og klamme nylonstrømper i 30 varmegrder....mmm... det må være drømmen. Nylonstrømper til sin tid, bare bein til sin tid. Nå er det deifinitivt tid for bare bein
Wildy Skrevet 26. juli 2008 #8 Skrevet 26. juli 2008 Solsvette og nylonstrømper... jammmy....NOT!!!! Gå med de klamme strømpene sjøl!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2008 #9 Skrevet 26. juli 2008 Helt enig, denne tråden hører vel egentlig mer hjemme på seksualitetforumet da den egentlig bare omhandler TS fetish. Gå i strømpene selv sier jeg også, så får du se hvor deilig det kan være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå