Gå til innhold

Hvor skal dere på ferie?

Mette

Hvordan skal dere feriere i år?  

1. 1. Hvordan skal dere feriere i år?

• Hjemme
      9
    • Hytta
      2
    • skandinavia
      9
    • Syden chartertur
      8
    • interrail
      0
    • div
      35

Anbefalte innlegg

Gjest Maja Serine

Skal litt forskjellig i år:

En langhelg til Lofoten, en langhelg til Berlin. I tillegg blir det nok en del hytteturer.

Mesteparten av ferien sparer jeg til høsten og reiser til Sør-Afrika og kanskje Botswana. Så lenge jeg ikke har barn og er avhengig av skoleferie synes jeg det er like greit å være hjemme når det er fint og varmt og reise bort når høsten kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mest hjemme.

Skal flytte i august. Så jeg må pakke, vaske rundt, og holder i tillegg på m ed et prosjekt.

Men. Vi tar vel noen turer hit og dit - en tur til Vestlandet, en tur til Sørlandet, og kanskje en tur til Latvia.

Egentlig kunne jeg tenkt meg en hund (omplassering evt.) nå, når jeg har litt tid, men det er mye styr med å flytte, så kanskje det er best å vente litt.

Gruer meg til å vaske tak og vegger, skal begynne tidlig, kanskje alt i kveld - ta ett rom av gangen. Fin trening, men huff så gørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten uke i Tønsberg, en lang helg på countryfestivalen på Vinstra.... :sjarmor::ler: - en helg på gjøvik, en uke på Røros og en helg på Gol......

sparer egentlig til vinterens store happening hvor jeg skal på tur til Gambia i to uker å besøke min kommende stefamilie!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal to uker på hytta i Stavanger. Skal spare en del penger i sommer for å reise 2-3 uker til alpene i februar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nettopp kommet hjem fra en uke i Hellas.

Drar til Italia to uker i sommer samt en uke rundt i fjellheimen i Norge.

I oktober skal vi til NY og i november til London.

Ikke så få planer det vel???? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Skal stort sett jobbe begge to, men vi håper på både en weekendtur til Bergen og en tur til Göteborg. Det er ønskelig å få råd til begge deler :D

Får se hvordan økonomien ligger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal leie en bra leilighet i Sofia i Bulgaria i en tre ukers tid.

Kommer til å kose meg.......og jeg kommer til å handle inn en kubikkmeter med ortodokse ikoner.......er ikke religiøs, men har helt dilla på slike ikoner.......

milo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pusser opp kjøkken og jobber. Når vi er ferdige med det (i august en gang), da drar vi nok på fjelltur. Altså går i fjellet. Eller drar på en eller annen hoppe-på-tur.

Vi har ikke så veldig planlagt ferie i år, så vi får ta det sånn som det kommer tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Jeg og kjæresten skal på en rundtur til våre barndomsferiested for å mimre litt. Gleder meg vanvitttig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me bur i Ontario, (aust i) Canada, og kjem til å farta litt rundt i nærleiken her i helgene. Reiser så til British Columbia (vestkysten av Canada) i lag med mine foreldre i august. Har aldri sett stillehavet før eg, og gler meg veldig. Har dessutan høyrt at Vancouver er ein kjempefin by. Og så skal me leika oss litt i fjella der borte, her i Ontario er det heilt FLATT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal på bryllupsreise til Bali, Lombok og Singapore!

Drar om 19 dager :o

Må begynne å vaske klær og skrive pakke liste :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal rundt om kring i Tyskland med bobil.

Det er tredje året vi leier bobil. I fjord kjørte vi til Italia.

Det er det som er ferie for oss, reke langs veien og finne nye fine plasser.

Skal en tur innom Berlin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på hytta på fjellet i pinsen, skal til foreldrene mine på østlandet en tur og så skal vi til Paris i fem dager.

I tillegg planlegger jeg en langhelg hos venner på sørlandet alene.

Kan tenkes det blir flere hyttehelger også.

Vi har nettopp begynt i nye jobber og må ta ubetalt ferie. Feriepengene jeg fikk utbetalt etter at jeg sluttet i forrige jobb gikk med til å betale bryllup og nye hvitevarer.. Så da har vi ikke råd til noen kjempeferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemte diverse.

Vi har hatt en uke i Syden. Senere skal vi på en liten biltur i Norge, være hjemme hos foreldrene våre, kanskje noen dager på hytte og forhåpentligvis noen dager hjemme hos oss selv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...